Την ευκαιρία να αυξήσουν σημαντικά το εισόδημά τους από τόκους μέσω προθεσμιακής κατάθεσης, εάν αλλάξουν τράπεζα, έχουν σήμερα οι αποταμιευτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σε αλλαγή στρατηγικής οδηγούνται οι τράπεζες στα αμοιβαία κεφάλαια, στην εποχή του φθηνότερου χρήματος, που εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια τουλάχιστον 2 ετών.
Με ταχύτητα χτίζει το πελατολόγιό της η πρώτη ελληνική neobank, η Snappi, η οποία μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα έχει καταφέρει να προσελκύσει 30.000 ιδιώτες.
Ψηφιακές χρεωστικές κάρτες λανσάρουν η μία μετά την άλλη οι τράπεζες στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να απαλλαγούν από το πλαστικό.
Δυσχεραίνει η πρόσβαση των πελατών των τραπεζών στα προγράμματα επιβράβευσης καρτών, μιας και τίθενται σταδιακά νέες προϋποθέσεις για να κερδίσει κάποιος από τις αγορές του.
Επιβράβευση έως και 6% προσφέρουν οι τράπεζες στους πελάτες τους που θα πληρώσουν σε συνεργαζόμενα πρατήρια καυσίμων με τις κάρτες τους.
Με δώρα προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες αρκετές τράπεζες στην ελληνική αγορά αυτήν την περίοδο, μέσω νέων προσφορών που έχουν ενεργοποιήσει.
Την πληρωμή συνδρομής θέτουν ως προϋπόθεση η μία μετά την άλλη οι τράπεζες, για την αξιοποίηση από τους πελάτες τους, των προγραμμάτων επιβράβευσης στις κάρτες.
Αρκετές επιλογές για όσους ψάχνουν την πιο ασφαλή λύση για ένα τακτικό εισόδημα κάθε μήνα, βρέξει - χιονίσει από τα χρήματά τους, υπάρχουν σήμερα στην αγορά.
Δώρο εγγραφής έως και 18 ευρώ προσφέρει η Snappi Bank σε όσους γίνουν πελάτες της το επόμενο διάστημα και πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Νέα δεδομένα ισχύουν για τα συνδρομητικά πακέτα των τραπεζών, οι παροχές των οποίων αναβαθμίστηκαν σημαντικά τους τελευταίους μήνες.
Σε εξέλιξη βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες ένας νέος διαγωνισμός γαι τους πελάτες της Πειραιώς, που πληρώνουν στα μέσα μαζικής μεταφοράς με την κάρτα τους.
Ξεκίνησε η διάθεση πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια καυσίμων σε όλη τη χώρα και μαζί οι τράπεζες λάνσαραν τις πρώτες προσφορές ενισχυμένης επιβράβευσης.
Νέες προσφορές ενισχυμένης επιβράβευσης που δίνουν πίσω έως και το 20% των αγορών στους πελάτες τους, ενεργοποίησαν τις τελευταίες ημέρες οι τράπεζες.
Οι διαφημίσεις στο facebook αποτελούν το νέο τρόπο που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι για βρουν τα επόμενα υποψήφια θύματα και να κλέψουν τις καταθέσεις τους.
Υπάρχουν ορισμένοι καταθέτες που είτε από συνήθεια ή από συνειδητή επιλογή, έχουν μία ξεκάθαρη προτίμηση σε μεγάλες τράπεζες για τήρηση των χρημάτων τους.
Δώρο σε όλους όσους γίνουν πελάτες της κάνει η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank, που φιλοδοξεί να κερδίσει το νεανικό και όχι μόνο κοινό.
Πληθώρα επιλογών με διαφορετικές ωστόσο αποδόσεις είναι διαθέσιμες αυτήν τη στιγμή για παρκάρισμα καταθέσεων, για διάστημα έως και 12 μήνες.
Σε σημαντικές αλλαγές στα συνδρομητικά προγράμματα δωρεάν συναλλαγών προχώρησαν οι τράπεζες, δίνοντας περισσότερες παροχές στους πελάτες τους.
Νέα συνδρομητικά πακέτα δωρεάν συναλλαγών έναντι μίας σταθερής μηνιαίας χρέωσης, έθεσε στη διάθεση των ιδιωτών πελατών της η Τράπεζα Πειραιώς.



















