A- A+
ProCredit Bank: Πώς μία τράπεζα με ένα κατάστημα δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα;

Τη δυνατότητα να εξυπηρετεί άμεσα και με αποτελεσματικό τρόπο, όλο το 24ωρο τους πελάτες της στην Ελλάδα, όπου κι αν βρίσκονται, προσφέρει η ProCredit Bank Ελλάδος.

Μιλώντας στο Moneyonline, η κυρία Πασχαλία Γκόγκα, Διευθύντρια της Τράπεζας, παρουσιάζει τις βασικές πτυχές της λειτουργίας της και τα πλεονεκτήματα που απορρέουν για την ελληνική οικονομία, τα νοικοκυριά, τις επιχειρήσεις και το περιβάλλον.

Όπως τονίζει σχετικά, στόχος της τράπεζας είναι να προάγει την αποταμιευτική κουλτούρα και την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.

Για το λόγο αυτό, σημειώνει η κυρία Γκόγκα, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή περίπτωση.

Μέσω των υπηρεσιών συμβουλευτικής και της άρτιας οικονομικής ανάλυσης, οι χρηματοδοτήσεις αξιολογούνται με αντικειμενικό τρόπο και επιλέγονται τα κατάλληλα εργαλεία για την υλοποίησή τους.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:

- Κυρία Γκόγκα, θέλετε να μας πείτε δύο λόγια για την ProCredit Bank Ελλάδος;

Η ProCredit Bank είναι μία αναπτυξιακή εμπορική τράπεζα, η οποία προσφέρει υπηρεσίες σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες στην Ελλάδα. Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό είναι οι βασικές μας αρχές.

Στον τομέα της επικοινωνίας με τους πελάτες, η κύρια δέσμευσή μας βασίζεται στις αρχές της διαφάνειας και της ειλικρίνειας.

Στην ProCredit Bank τηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα διαφάνειας, διασφαλίζοντας ότι το πελατολόγιό μας δεν αντιμετωπίζει κρυφές χρεώσεις ή άγνωστους όρους που σχετίζονται με την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουμε.

Κύριος στόχος μας είναι οι πελάτες μας να κατανοούν πλήρως τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουμε καθώς και τους όρους των συμβολαίων που υπογράφουν.



Παράλληλα, τα καταρτισμένα στελέχη μας μεριμνούν και για την χρηματοοικονομική τους διαπαιδαγώγηση, προς την κατεύθυνση ευαισθητοποίησής τους ως προς τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε περιπτώσεις αδιαφανών οικονομικών συμφωνιών.

Μέσω αυτής της πολιτικής προάγεται η αποταμιευτική κουλτούρα και η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.

Επιπλέον, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή περίπτωση. Μέσω των υπηρεσιών συμβουλευτικής και της άρτιας οικονομικής ανάλυσης, οι χρηματοδοτήσεις αξιολογούνται με αντικειμενικό τρόπο και επιλέγονται τα κατάλληλα εργαλεία για την υλοποίησή τους.

Τέλος, πριν από την εκταμίευση ενός δανείου αναλύεται διεξοδικά η οικονομική και χρηματοπιστωτική κατάσταση του ενδιαφερόμενου και η ικανότητά του να το αποπληρώσει, ώστε να ελαχιστοποιηθεί το ρίσκο της υπερχρέωσης.


- Αυτήν την στιγμή διαθέτετε ένα κατάστημα στην Ελλάδα. Πώς εξυπηρετούνται οι πελάτες σας;

Η ProCredit Bank προσφέρει παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες με ψηφιακό ωστόσο τρόπο. Ο στόχος μας είναι να εξοικονομήσουμε χρόνο για τους πελάτες μας και ταυτόχρονα να είμαστε όσο το δυνατόν αποτελεσματικότεροι, με δράσεις φιλικές προς το περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πελάτες μας μπορούν να εκτελέσουν οποιαδήποτε συναλλαγή 24ώρες το 24ωρο και όλες τις ημέρες το χρόνο, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται, μέσω της προηγμένης υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Επίσης, οι νέοι πελάτες εγγράφονται στο internet banking της Τράπεζας online, μέσα από μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού.  

Στη συνέχεια η χρεωστική κάρτα αποστέλλεται στον πελάτη, όπου κι αν βρίσκεται. Σε κάθε περίπτωση, τα στελέχη μας είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα για κάθε αίτημα και συζήτηση μέσω τηλεφώνου.


- Σχεδιάζετε να ανοίξετε άλλα γραφεία στην Ελλάδα ή καταστήματα;

Όχι. Σε ένα κόσμο όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός κυριαρχεί, θέλουμε όλες οι υπηρεσίες μας να παραμείνουν διαθέσιμες online για υφιστάμενους και νέους πελάτες.

Εξάλλου, έχοντας ως αρχή την πιο προσωποποιημένη και πελατοκεντρική προσέγγιση, επιθυμούμε τα στελέχη μας να πραγματοποιούν τις συναντήσεις με τους πελάτες στο χώρο τους, για να κατανοήσουν καλύτερα τα σχέδια και τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν.

Πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αναλύσουμε διεξοδικά τις ανάγκες τους και να προτείνουμε τη βέλτιστη δυνατή λύση.

Επίσης, ένα ακόμη πλεονέκτημα του μοντέλου λειτουργίας μας χωρίς φυσικό δίκτυο, αποτελεί το γεγονός ότι επενδύουμε τους διαθέσιμους πόρους στην συνεχόμενη εκπαίδευση του προσωπικού της Τράπεζας.

Έτσι, αναβαθμίζουν συνεχώς τις γνώσεις τους μέσω των διαρκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που παρακολουθούν.


- Πέραν της πλατφόρμας e-banking, ποιες άλλες digital υπηρεσίες προσφέρετε;

Για ιδιώτες και επιχειρήσεις, οι αποταμιευτικές υπηρεσίες της Τράπεζας έχουν ιδιαίτερη απήχηση στους πελάτες, κυρίως λόγω της συμπερίληψης καινοτόμων προσφορών.

Μια τέτοια επιλογή είναι ο λογαριασμός ταμιευτηρίου FlexSave, ο οποίος όχι μόνο παρέχει ευνοϊκή απόδοση, αλλά οι πελάτες έχουν επίσης απεριόριστη on-line, δωρεάν πρόσβαση σε κατατεθειμένα κεφάλαια ανά πάσα στιγμή.

Εναλλακτικά, για όσους τείνουν προς μια πιο συμβατική προσέγγιση της αποταμίευσης, η επιλογή προθεσμιακής κατάθεσης παρουσιάζει μια ευκαιρία να συγκεντρώσουν προνομιακό επιτόκιο με την πρόσθετη διασφάλιση της πλήρους ασφάλειας των κεφαλαίων και δυνατότητα ανοίγματος ηλεκτρονικά χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη στο κατάστημα.

Επίσης, προσφέρουμε τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες μας να ψηφιοποιήσουν τις κάρτες τους και να τις εντάξουν στα e-wallets, Apple Pay και Google Pay.

Πρόκειται για ηλεκτρονικά πορτοφόλια που βρίσκονται στο κινητό τους και δίνουν τη δυνατότητα πληρωμών παντού, χωρίς την παρουσία της φυσικής κάρτας. Επίσης, δεν χρειάζεται να κουβαλούν μαζί τους μετρητά.

Η συναλλαγή ολοκληρώνεται πλησιάζοντας τη συσκευή στο τερματικό αποδοχής καρτών και η πληρωμή γίνεται στη στιγμή.

Και όλα αυτά με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, μιας και οι συναλλαγές με e-wallets γίνονται με τα ίδια επίπεδα ασφαλείας που ισχύουν στις φυσικές κάρτες. Επίσης, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος υποκλοπής των τραπεζικών στοιχείων του πελάτη.



- Αναφερθήκατε προηγουμένως στην προστασία του περιβάλλοντος που προάγει ο τρόπος λειτουργίας της ProCredit Bank. Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

Εξυπηρετώντας τους πελάτες μας με ηλεκτρονικό τρόπο, όχι μόνο κερδίζουν χρόνο, αλλά ταυτόχρονα προστατεύουν και το περιβάλλον, καθώς δεν χρειάζεται να μετακινηθούν και να σπαταλήσουν πόρους.

Επίσης, στις συναντήσεις που κάνουμε στο χώρο των πελατών, τα στελέχη μας μεταβαίνουν με ηλεκτρικά οχήματα. Επομένως, η περιβαλλοντική επιβάρυνση εκμηδενίζεται.