A- A+
Πάνω από 100.000 ξεχασμένοι λογαριασμοί e-banking ενεργοποιήθηκαν λόγω κορωνοϊού

Στροφή στη χρήση του e-banking και του mobile banking καταγράφηκε τις τελευταίες εβδομάδες λόγω της κρίσης του κορωνοϊού και του περιορισμού των μετακινήσεων.

Εκτιμάται ότι από τις αρχές Μαρτίου έως σήμερα έχουν ενεργοποιηθεί περισσότεροι από 100.000 μπλοκαρισμένοι ή ξεχασμένοι κωδικοί e-banking, από πελάτες που είχαν καιρόν να χρησιμοποιήσουν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των τραπεζών.

Δεν είναι τυχαία η αύξηση των κλήσεων στα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών, κυρίως από πελάτες που ζητούν οδηγίες για το πώς θα εγγραφούν στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής ή πώς θα τις ξεμπλοκάρουν.

Επίσης, έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ στη χρήση των υπηρεσιών e-banking, καθώς ο αριθμός των χρηστών τους ανά λεπτό εκτιμάται ότι προσέγγισε τους 10.000 στα τέλη του περασμένου μήνα.

Τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα τη Μεγάλη Τρίτη η Eurobank για τις δικές ψηφιακές πλατφόρμες, είναι ενδεικτικά της προσαρμογής μεγάλης μερίδας των πελατών των τραπεζών στις νέες συνθήκες.

Συγκεκριμένα:

- Χρήση ψηφιακών καναλιών

Ο Μάρτιος έκλεισε με τη μεγαλύτερη, έως σήμερα, χρήση στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας καθώς αυξήθηκε η ανάγκη διεκπεραίωσης καθημερινών συναλλαγών και αγορών αγαθών εξ αποστάσεως (e-Commerce / online shopping).

Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση χρηστών στα ψηφιακά κανάλια κατά 32%, σε σχέση με τον Μάρτιο του ’19 και ειδικά στο Eurobank Mobile App αύξηση κατά 51%.

Είναι ενδεικτικό ότι την τελευταία μέρα του Μαρτίου σχεδόν 1.800 πελάτες συναλλάσσονταν από τα ψηφιακά κανάλια ανά λεπτό.

- Νέες εγγραφές / ενεργοποιήσεις e-banking

Ενδεικτικό της δυναμικής είναι ότι από την 28η Μαρτίου και έπειτα καταγράφεται τριπλασιασμός στο ρυθμό των νέων εγγραφών και ενεργοποιήσεων κωδικών.

Ειδικά ο ρυθμός εγγραφών που έρχεται μέσω Digital Onboarding, δηλαδή χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, έχει σχεδόν οκταπλασιαστεί, σε σχέση με την κανονική ροή πριν την πανδημία.

Μεταξύ 16/03 - 06/04/2020 επανεκδόθηκαν κωδικοί e – Banking από περίπου 18.000 πελάτες, οι οποίοι για μεγάλο διάστημα δεν χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία και στην πλειονότητά τους πραγματοποίησαν μεταφορές χρημάτων (σε λογαριασμούς Eurobank), εμβάσματα και πληρωμές.

Ενώ ένα 40% των πελατών που έκαναν Digital on Boarding, μετά τον περιορισμό κυκλοφορίας, είναι πάνω από 55 ετών, όταν το ποσοστό της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας την προηγούμενη περίοδο ήταν κάτω από 20%!

- Άλλες ψηφιακές υπηρεσίες

Μεγάλο ενδιαφέρον παρατηρείται επίσης στις νέες υπηρεσίες των ψηφιακών καναλιών:

  •  Μέσω του e-Banking και της υπηρεσίας ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation, οι πελάτες της Eurobank μπορούν να έχουν στην οθόνη του υπολογιστή τους, μέσω ασφαλούς διασύνδεσης, τη συνολική εικόνα των υπολοίπων, καθώς και τις κινήσεις, σε καταθετικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες που διατηρούν σε οποιαδήποτε ελληνική συστημική τράπεζα.

  • Η ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας του Eurobank Mobile app, Cards Control, μέσω της οποίας οι κάτοχοι καρτών πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών αποκτούν μια σειρά από υπηρεσίες ελέγχου της κάρτας τους και διευκόλυνσης συναλλαγών, είχε ιδιαίτερα θετική υποδοχή, με 10.000 εγγεγραμμένους χρήστες για το διάστημα από 16/03/20, ημερομηνία που διατέθηκε η υπηρεσία, έως 08/04/2020.