A- A+
Επεκτείνεται η χρήση του v-banking και σε πελάτες λιανικής - Άσκοπη η επίσκεψη σε κατάστημα

Η εξυπηρέτηση μέσω video κλήσης αποτελεί το μέλλον της τραπεζικής, με την κρίση του κορωνοϊού να επιταχύνει τη μετάβαση στη ψηφιακή εποχή.

Η αρχή είχε γίνει πριν λίγα χρόνια με την υπηρεσία video banking της Eurobank προς πελάτες της στον επιχειρηματικό τομέα.

Μετά το ξέσπασμα της κρίσης του κορωνοϊού ακολούθησε η Alpha Bank, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις / επαγγελματίες πελάτες της να επικοινωνούν με τον προσωπικό τους σύμβουλο και μέσω βίντεο κλήσης.

Το τρίτο χτύπημα ανήκει στη Eurobank, η οποία ξεκίνησε την υπηρεσία v-banking και για τους πελάτες του personal banking. Όσους δηλαδή έχουν υπόλοιπα άνω των 60.000 ευρώ στην τράπεζα.

Τηλε-εξυπηρέτηση από τη Eurobank

Όπως ανακοινώθηκε, το Personal Banking της Eurobank είναι διαθέσιμο και μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας v-Banking της Τράπεζας.

Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες του Personal Banking με την υποστήριξη του εξειδικευμένου τους συμβούλου, Υπεύθυνου Σχέσης v-Personal Banker, μπορούν να εξυπηρετούνται, άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια, χωρίς να χρειαστεί επίσκεψη σε κατάστημα, αλλά από το χώρο επιλογής τους.

Αξιοποιώντας την υπηρεσία v-Banking ο πελάτης του Personal Banking έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί μέσω video-κλήσης με τον v-Personal Banker του.

Mε τη συνεργασία του μπορεί να εκτελέσει -μέσω του e-banking- τραπεζικές συναλλαγές για την κάλυψη των συναλλακτικών, αποταμιευτικών, επενδυτικών, ασφαλιστικών και δανειακών αναγκών.

Ο v-Personal banker ενημερώνει τον πελάτη για την ευρεία γκάμα καταθετικών, επενδυτικών και τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων που προσφέρονται σε συνεργασία με την Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ, της Eurolife FFH Ασφαλιστική και την Eurobank Equities ΑΕΠΕΥ.

Όλες οι δυνατότητες

Αναλυτικότερα, οι πελάτες Personal Banking της Eurobank, μέσω του v-Banking θα έχουν μεταξύ άλλων, τις εξής δυνατότητες:

•    OnLine εκτέλεσης τραπεζικών εργασιών, όπως άνοιγμα καταθετικού λογαριασμού, συμμετοχή σε Προθεσμιακές Καταθέσεις, τοποθετήσεις σε Επενδυτικά (Αμοιβαία Κεφάλαια, Ομόλογα, Μετοχές) και Τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, άμεσα, γρήγορα με την ασφάλεια του e-banking.  

•    Ενημέρωσης με διαδραστικές παρουσιάσεις για προϊόντα και υπηρεσίες του Personal Banking και συμμετοχής σε video-διασκέψεις με εξειδικευμένα στελέχη της Τράπεζας για θέματα ενδιαφέροντός τους.

•    Διεκπεραίωσης σειράς ενεργειών με την καθοδήγηση του v-Personal Banker, όπως η συμπλήρωση, άμεσα και OnLine, των αιτήσεων για τις τραπεζικές ανάγκες τους, η επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων, η ανταλλαγή αρχείων και η ασφαλής  αποθήκευση σε προσωπικό, διαδικτυακό χώρο καθώς και ο προγραμματισμός ραντεβού με τον v-Personal Banker μέσω ενός online διαδραστικού ημερολόγιου.  

Η υπηρεσία v-Banking είναι διαθέσιμη καθημερινά 09:00-17:00 και ο πελάτης μπορεί να συνομιλεί με τον v-Personal Banker μέσω video-κλήσης, chat ή και email.

Παρέχεται στους πελάτες του Personal Banking μέσα από το e-Banking της Eurobank το οποίο εφαρμόζει προηγμένη τεχνολογία με πρωτόκολλα επικοινωνίας και μηχανισμούς ταυτοποίησης εξασφαλίζοντας την ασφάλεια επικοινωνίας και συναλλαγών.

Σε τι διαφέρει το personal banking της Eurobank