A- A+
Oι φράσεις κλειδιά για να καταλάβετε πότε ένα e-mail ή SMS στοχεύει το e-banking σας

Συνεχείς είναι οι προσπάθειες επιτήδειων που προσπαθούν να υποκλέψουν τα στοιχεία εισόδου συνδρομητών του e-banking ελληνικών τραπεζών.

Βασικό κανάλι επικοινωνμίας αποτελούν τα emails και τα SMS, με τα οποία οι δράστες προσπαθούν να παρουσιάσουν ότι προέρχονται από την τράπεζα του παραλάηπτη.

Ο στόχος τους φυσικά είναι να υποκλέψουν προσωπικά τους στοιχεία και κωδικούς πρόσβασης στο e-banking.

Οι φράσεις ...κλειδιά

Τα απατηλά αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα παρουσιάζουν μία έκτακτη κατάσταση και προτρέπουν τους πελάτες να ακολουθήσουν συνδέσμους (links) σε κακόβουλο ιστότοπο (site) και ακολούθως να καταχωρήσουν εκεί ευαίσθητα δεδομένα τους για να αρθεί η κατάσταση ανάγκης.

Οι πιο χαρακτηριστικές φράσεις αυτών των μηνυμάτων είναι οι εξής:

  • «Ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί αν δεν κάνετε αμέσως…»
  • «Η κάρτα σας έχει μπλοκαριστεί και πρέπει να …»
  • «Το κινητό σας τηλέφωνο δεν έχει επιβεβαιωθεί και …»

Τι να κάνετε

Οι τράπεζες συστήνουν στους πελάτες τους να μην ακολουθούν αυτούς τους συνδέσμους και να μην καταχωρούν κανένα από τα στοιχεία τους

Θα πρέπει να διαγράφουν αμέσως τα κακόβουλα αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα.

Σε περίπτωση που ακολουθήσατε ένα τέτοιο σύνδεσμο και καταχωρήσατε δεδομένα σας στον κακόβουλο ιστότοπο θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζάς σας.

Τα τηλέφωνα είναι τα εξής: