A- A+
Τί ψωνίζουν online οι Έλληνες στην εποχή του κορωνοϊού - Οι e-προσφορές που «τρέχουν»

Αύξηση έως 134% έχουν καταγράψει οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα από τις αρχές του χρόνου ως σήμερα, κυρίως λόγω του άλματος των τελευταίων 5 εβδομάδων.

Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της μεγαλύτερης έρευνας που έχει διεξαχθεί ποτέ στην Ελλάδα για τα online ψώνια, με τη συμμετοχή 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και 2.116 eshops του BestPrice.

Στην έρευνα δεν περιλαμβάνονται τα σούπερ μάρκετ, στα οποία η άνοδος των πωλήσεων μέσω των e-shops τους είναι εντυπωσιακή, ξεπερνώντας σύμφωνα με εκτιμήσεις το 400%.

Τι αγοράζουμε online

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η καραντίνα έστρεψε τους Έλληνες στις online αγορές, μιας και τα περισσότερα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά από τα μέσα Μαρτίου.

Ειδικότερα, το Μάρτιο τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σχέση με το Φεβρουάριο κατέγραψαν τα puzzles με +1.654%, οι web cameras με +1.256% και τα στρώματα γυμναστικής με +772%.

Την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου σε σύγκριση με το τελευταίο εργάσιμο εξαήμερο προ καραντίνας (2 - 8 Μαρτίου), εντυπωσιακές μεταβολές καταγράφηκε πολύ μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες ηλ. εμπορίου.

Στο επίκεντρο της ενδιαφέροντος των καταναλωτών βρίσκονται:

  • Προϊόντα Ψυχαγωγίας με +433%
  • Αθλητισμός & Hobby με +129%
  • Παιδικά – Βρεφικά Είδη με +118%

Τι προϊόντα δεν πουλάνε online

Στον αντίποδα βρίσκονται κατηγορίες ηλ. εμπορίου με προϊόντα αυτοκίνησης και μοτοκίνησης, μόδας και ειδών ταξιδιού και μεταφοράς που εμφανίζουν πτώση στην οnline δαπάνη, όπως ενδεικτικά:

  • Αμορτισέρ αυτοκινήτου με -99%
  • Βαλίτσες ταξιδιού με -63%
  • Γόβες με -51%.

Ωστόσο ακόμα και η κατηγορία της μόδας έδειξε τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης με αύξηση 4% σε online επισκεψιμότητα την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020, λόγω και των online αγορών για την Πασχαλινή περίοδο.

 Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε για το διάστημα 30 Δεκεμβρίου 2019 έως 5 Απριλίου 2020 από τον GRECA, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλ. Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, την Google και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.


Online προσφορές

Συνεχές πάντως είναι το λανσάρισμα νέων προσφορών από τα e-shops, στην προσπάθειά τους να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Στο παιχνίδι των προσφορών έχουν μπει και οι τράπεζες, με την ενεργοποίηση των προγραμμάτων επιβράβευση στον τομέα των online αγορών.

Με τον τρόπο αυτό οι καταναλωτές που θα επιλέξουν τα e-shops των συνεργατών για τις αγορές τους, δεν θα επωφεληθούν μόνο των μειωμένων τιμών, αλλά θα κερδίσουν επιπλέον και δωρεάν ψώνια στην κάρτα τους.

Κι αυτό διότι με κάθε αγορά σε επιλεγμένες επιχειρήσεις θα κερδίσουν στην κάρτα τους πόντους ή ευρώ, τους οποίους μπορούν να εξαργυρώσουν σε επόμενες αγορές πληρώνοντας λιγότερο ή και καθόλου.

Όλες οι νέες προσφορές

Αναλυτικότερα, οι νέες προσφορές επιβράβευσης που ήδη βρίσκονται σε ισχύ είναι οι εξής:

Alpha Bοnus

Προσφέρει 10 πόντους ανά 1 ευρώ αγορών (όφελος 2%) στις ακόλουθες επιχειρήσεις:


Eurobank - Επιστροφή

Προσφέρει 10% Επιστροφή για αγορά 249 ευρώ και άνω στα e-shops των:


Εθνική Τράπεζα - go4more

Προσφέρει 80 go4more πόντους ανά 1 ευρώ αγορών που αντιστοιχούν στο 20% της αξίας κάθε συναλλαγής, στις ακόλουθες επιχειρήσεις έως 19/4:


Βρείτε σε 1΄ το τελικό σας κέρδος

Μέσω του εργαλείου σύγκρισης προγραμμάτων επιβράβευσης του Moneyonline μπορείτε να βρείτε το κέρδος, υπολογισμένο σε χρηματική αξία σε κάθε σας αγορά με κάρτα.

Συγκεκριμένα η διαδικασία έχει ως εξής:

  • Επιλέγετε τον τύπο της κάρτας σας
  • Εισάγετε το ποσό της αγοράς σας
  • Διαλέγετε αν θέλετε κατηγορία δαπάνης
  • Διαλέγετε αν θέλετε συγκεκριμένη επιχειρήση
  • Επιλέγετε τα προγράμματα επιβράβευσης που σας ενδιαφέρουν

Και άμεσα έχετε σε πίνακα το όφελος για όλες τις κάρτες σας

Δοκιμάστε το!