A- A+
Ποιες τράπεζες εξυπηρετούν τους πελάτες τους μέσω βιντεοκλήσης - Η διαδικασία

Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών τους εξ αποστάσεως, μέσω βιντεοκλήσης, προσφέρουν πλέον οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της χώρας.

Ο λόγος γίνεται για την υπηρεσία video banking, που σας επιτρέπει από το χώρο σας ή από οπουδήποτε βρίσκεστε με ηλεκτρονικό υπολογιστή, tablet ή κινητό να επικοινωνήσετε με τον τραπεζικό σας σύμβουλο.

Οι συγκεκριμένες συναντήσεις μπορεί να είναι είτε προγραμματισμένες ή ακόμη και χωρίς ραντεβού, ανάλογα με την τράπεζα συνεργασίας και καθιστούν πλέον αχρείαστη την επίσκεψη σε κατάστημα.

ADVERTISEMENT

Οι υπηρεσίες

Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να συζητήσετε με το σύμβουλό σας για όποια ανάγκη έχετε, εξασφαλίζοντας την ιδιωτικότητα της συνάντησης, που η επίσκεψη σε κατάστημα θέτει εν αμφιβόλω.

Παράλληλα, έχετε την ευχέρεια να αποκτήσετε προϊόντα ακόμη και χωρίς υπογραφές δια ζώσης.

Μέσω των υπηρεσιών του gov, υπογράφετε ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα, τα οποία αποστέλετε στην τράπεζα είτε με e-mail ή τα ανεβάζετε στις ψηφιακές πλατφόρμες ανταλλαγής αρχείων που έχουν δημιουργηθεί για αυτό το σκοπό.

Κάποια πιστωτικά ιδρύματα προσφέρουν αυτόν τον τρόπο εξυπηρέτησης μόνο σε πελάτες που ανήκουν στο personal banking, ενώ σε άλλες είναι διαθέσιμος σε όλη την πελατεία.

ADVERTISEMENT

Το v-banking ανά τράπεζα

Αναλυτικότερα, οι βασικές πληροφορίες που πρέπει να ξέρετε ανάλογα με την τράπεζα συνεργασίας σας, είναι οι εξής:

Alpha Bank

Η δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω video κλήσης δίνεται σε όλους τους πελάτες της, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκουν.

Για να προγραμματίσετε μία virtual συνάντηση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα των ραντεβού που θα βρείτε είτε στα ψηφιακά κανάλια της τράπεζας (e-banking, m-banking) ή στη δειύθυνση https://secure.alpha.gr/myAlphaRDV/el/.

Εκεί επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να εξυπηρετηθείτε, συμπεριλαμβανομένης και της βιντεοκλήσης.

Την ημέρα και την ώρα του ραντεβού σας συνδεθείτε στο myAlpha Web. Στην «Επισκόπηση» πατήστε «Όλα τα ραντεβού» στην ενότητα «Τα ραντεβού μου». Στην καρτέλα του ραντεβού σας πατήστε «Συνδέομαι στο ραντεβού» για να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, κλείσατε το ραντεβού σας με συμπλήρωση της online φόρμας μέσα από το alpha.gr και θέλετε να κάνετε τη βιντεοκλήση σας με κινητό ή tablet, χρειάζεται να έχετε εγκαταστήσει το MS Teams.

Αν η συσκευή σας είναι υπολογιστής, μπαίνετε κατευθείαν στη βιντεοκλήση του teams μέσα από τον σύνδεσμο του ραντεβού.

ADVERTISEMENT

Eurobank

Η υπηρεσία video banking είναι διαθέσιμη στους πελάτες που ανήκουν στο personal banking.

Η είσοδος σε αυτήν γίνεται μέσω της υπηρεσίας e-banking, κάντοντας κλικ στο banner του video-banking.

Εκεί, εφόσον ο σύμβουλός σας είναι διαθέσιμος, μπορείτε να επικοινήσετε άμεσα μαζί του. Εναλλακτικά, μπορείτε να προγραμματίσετε το ραντεβού σας για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Οι υπόλοιποι πελάτες της τράπεζας θα πρέπει να κλείσουν ραντεβού σε κατάστημα για να συνομιλήσουν με σύμβουλο. Τα ραντεβού αυτά κλείνονται online στη διεύθυνση https://www.eurobank.gr/el/retail/rantevou-se-katastima.

Εθνική Τράπεζα

Προσφέρει την υπηρεσία video banking στους πελάτες της που ανήκουν στην κατηγορία του personal banking.

Μέσα από το Internet Banking, μπορείτε να κλείσετε, να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε το Video Banking ραντεβού σας, εύκολα και γρήγορα.

Επίσης, μπορείτε να προγραμματίσετε τηλεφωνικό ραντεβού. Για να πραγματοποιήσετε τον προγραμματισμό, ακολουθείστε τα ακόλουθα βήματ:

  • Συνδέεστε στο Internet Banking με τους κωδικούς σας
  • Πατάτε την επιλογή Υπηρεσίες
  • Πατάτε την επιλογή Καταστήματα & Ραντεβού
  • Επιλέγετε το ραντεβού που επιθυμείτε
  • Το ραντεβού οριστικοποιείται

Στη συνέχεια ενημερώνεστε μέσω email, sms και IB notification με όλες τις επιβεβαιωμένες πληροφορίες του ραντεβού σας.

ADVERTISEMENT

Τράπεζα Πειραιώς

Προσφέρει την υπήρεσία video-banking σε πελάτες που ανήκουν στην κατηγορία personal banking.

Το ραντεβού μπορεί να κλειστεί μέσω της υπήρεσίας «Τα Ραντεβού μου» στο e-banking ή στο m-banking της τράπεζας.

Από την ίδα πύλη, έχουν τη δυνατότητα προγραμματισμού συνάντησης σε κατάστημα ή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, όλοι οι πελάτες της τράπεζας.

Η διαδικασία για όλους είναι η εξής:

- Συνδεθείτε (log in) στην υπηρεσία winbank web banking  ή winbank mobile app

- Επιλέξτε νέο ραντεβού στην ενότητα «Τα Ραντεβού μου»

- Επιλέξτε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετεί, το θέμα που θέλετε να συζητήσετε καθώς και τον τύπο του ραντεβού που επιθυμείτε: Τηλεφωνικό ή διαζώσης για όλους τους πελάτες και επιλογή για video κλήση για πελάτες personal και επιχειρήσεις.

- Μπορείτε να καταχωρίσετε και σχόλια για το θέμα που θέλετε να συζητήσετε