A- A+
Optima Bank: Νέα υπηρεσία μέσω e-banking - Δείτε συνδρομές και πάγιες εντολές σε ένα σημείο

Μία νέα υπηρεσία που επιτρέπει τον έλεγχο των εξόδων των πελατών της προσφέρει η Optima Bank μέσω των αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών της υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα εμφάνισης και διαχείρισης συνδρομών και παγίων εντολών από ένα σημείο μέσω μίας νέας λειτουργίας.

Με τον τρόπο αυτό οι πελάτες μπορούν να βλέπουν απευθείας μέσα από τα digital κανάλια της τράπεζας (Optima e-banking & Optima mobile app) όλες τις συνδρομές που διατηρούν σε υπηρεσίες, στις οποίες έχουν συνδέσει την Optima bank κάρτα τους (χρεωστική ή πιστωτική).

Πώς λειτουργεί

Η υπηρεσία αυτή παρέχεται χωρίς να απαιτείται καμία εγγραφή και δίχως επιπλέον κόστος.

Συγκεκριμένα, όλα τα βασικά στοιχεία κάθε συνδρομής ή πάγιας εντολής που πληρώνεται με Optima bank κάρτα, όπως για παράδειγμα συνδρομές σε πλατφόρμες ψηφιακής μουσικής, αποτυπώνονται σε μία οθόνη και εμφανίζονται με απλό και κατανοητό τρόπο.

Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες έχουν με μια ματιά χρήσιμες πληροφορίες, όπως το ποσό, τη συχνότητα και την ιστορικότητα των πληρωμών τους.

Παράλληλα, η πλήρης εικόνα των συνδρομών απευθείας μέσα από το e-banking και το mobile banking, διευκολύνει τους πελάτες της τράπεζας ως προς τη διαχείριση και τον προγραμματισμό των επόμενων πληρωμών τους με την κάρτα τους.

Η νέα υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με τις Subaio και Mastercard.