A- A+
Έχετε πρόβλημα με το ρεύμα; Δηλώστε το online μέσω του νέου app του ΔΕΔΔΗΕ

Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο  ΔΕΔΔΗΕ, με στόχο να είναι δίπλα στον καταναλωτή 24 ώρες το 24ωρο.

Η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικώς ή μέσω της νέας εφαρμογής για όλα τα κινητά τηλέφωνα, όπου οι πολίτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημά τους.

Αναλυτικότερα, οι δύο νέες υπηρεσίες και η προυπάρχουσα είναι οι εξής:

Οι πελάτες μπορούν πλέον καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500, να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.



Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Η νέα εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δήλωση βλάβης.

Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία "Online δήλωση βλάβης" που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ  εδώ και μερικούς μήνες μέσα από  το site του, από την οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της.

Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν πλέον με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.