A- A+
Ρεύμα: Δεν πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για μέτρηση και ήλθε υψηλό το ΕΝΑΝΤΙ; Πώς να το μειώσετε

Πονοκέφαλος για πολλά νοικοκυριά είναι οι υψηλοί λογαριασμοί ρεύματος ΕΝΑΝΤΙ που τους έρχονται, στις περιπτώσεις που ο ΔΕΔΔΗΕ δεν κάνει μέτρηση της κατανάλωσης.

Ο υπολογισμός του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού γίνεται με βάση ιστορικά στοιχεία του πελάτη, όπως καταναλώσεις αντίστοιχης χρονικής περιόδου προηγούμενου έτους.

Με τον τρόπο αυτό στόχος είναι να ανταποκρίνεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στις πραγματικές καταναλώσεις του.

Όταν όμως υπάρχουν απότομες μεταβολές στις καταναλωτικές συνήθειες ενός πελάτη κατά την υπό έκδοση του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού χρονική περίοδο δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν.

Τι να κάνετε
 
Εφόσον ο λογαριασμός εκδίδεται στο όνομά σας, σε περιπτώσεις βάσιμης αμφισβήτησης του ποσού του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού, πριν τη λήξη προθεσμίας πληρωμής του, μπορείτε να ζητήσετε τη διόρθωσή του.

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τμήμα εξυπηρέτησης του παρόχου σας και να δώσετε την ένδειξη του μετρητή σας, ώστε να γίνει επανυπολογισμός του ποσού.

Σημειώνεται πάντως ότι εφόσον πληρώσετε το ποσό του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού και αυτό αντιστοιχεί σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με την πραγματική κατανάλωσή σας, τόσο γίνεται συμψηφισμός και το υπερβάλλον ποσό αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Αν πάρετε δύο συνεχόμενους ΕΝΑΝΤΙ

Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξη από την αρμόδια υπηρεσία Καταμέτρησης (λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ) και λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ συνεχόμενους λογαριασμούς μπορείτε να προβείτε σε μία από τις ακόλουθες ενέργειες:

 - Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών του παρόχου σας

- Να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.