Αποκλειστικά το moblie banking χρησιμοποιεί για τις συναλλαγές του το 70% των συνδρομητών του, εγκαταλείποντας πλήρως το e-banking.
Αυτό προκύπτει από την επεξεργασία των στοχείων που αφορούν τους συνδρομητές των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Eurobank, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.
Ειδικότερα, στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%.
Μόνο κινητό οι 7 στους 10
Σύμφωνα με την τράπεζα, το 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα και πλέον δεν κάνει χρήση του e-banking.
Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019.
Από αυτούς, το 52% χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.
2,2 εκατ. συνδρομητές
Σήμερα μετά το άλμα στις εγγραφές νέων συνδρομητών στην ηλεκτρονική τραπεζική, η Eurobank έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες.
Ειδικότερα, μετά την πανδημία έχει φτάσει να εξυπηρετεί ψηφιακά:
- 120.000 πελάτες την ώρα,
- 3.400 πελάτες τo λεπτό,
- 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.
Μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την μέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα.