A- A+
Online η αμφισβήτηση συναλλαγών που έγιναν με κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς - Η διαδικασία

Τη δυνατότητα αμφισβήτησης συναλλαγών που έγιναν με τις κάρτες τους χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, έχουν πλέον όλοι οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς.

Η συγκεκριμένη δυνατότητα παρέχεται μέσω e-banking ή m-banking, με το αίτημα να ολοκληρώνεται την ίδια στιγμή.

Με τον τρόπο αυτό αποφεύγετε την ταλαιπωρία που συνεπάγεται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα ή η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο.

Επίσης, η υπηρεσία δεν αφορά μόνο αμφισβήτηση συναλλαγών που δεν πραγματοποιήσατε εσείς, αλλά και μη παραλαβή κάποιου προϊόντος από ηλεκτρονική παραγγελία ή παραλαβή ελλαττωματικού προϊόντος.

ADVERTISEMENT

Τι μπορείτε να κάνετε

Μπορείτε να αμφισβητήσετε συναλλαγές με κάρτα που έχουν εγκριθεί εντός των τελευταίων 12 μηνών. Για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών, απευθυνθείτε σε κατάστημα κατόπιν ραντεβού ή καλέστε στο τηλεφβικό κέντρο της τράπεζας.

Αμφισβητήσεις γίνονται για συναλλαγές που έχουν εκτελεστεί και εγκριθεί μέσω χρεωστικών, πιστωτικών, prepaid και webuy καρτών. Εξαιρούνται οι gift cards.

Σε περίπτωση που γίνουν αποδεκτές οι συναλλαγές προς αμφισβήτηση, η πίστωση δεν πραγματοποιείται για κάθε μεμονωμένη συναλλαγή, αλλά γίνεται πίστωση του ποσού κατά την ολοκλήρωση του αιτήματος.

Από την άλλη, αιτήματα που αφορούν συναλλαγές με δόσεις, θα παραμένουν ανοιχτά για το διάστημα που τρέχουν οι δόσεις. Εφόσον στη συνέχεια γίνει αποδεκτή η αμφισβήτηση, η πίστωση θα πραγματοποιείται ξεχωριστά για κάθε δόση.

ADVERTISEMENT

Η διαδικασία βήμα - βήμα

Αναλυτικότερα, για να αμφισβητήσετε μία συναλλαγή που έγινε με την κάρτα σας, αλλά δεν την πραγματοποιήσατε εσείς, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:

1. Στο κεντρικό μενού επιλέγετε «Αγορές & Αιτήσεις»

2. Κάνετε κλικ στην επιλογή «Αμφισβήτηση Συναλλαγών με Κάρτα»

3. Στη νέα οθόνη που εμφανίζεται κάνετε κλικ στο κουμπί «ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ»

3. Ανοίγει η υπηρεσία και επιλέγετε τα εξής:

  • Το λόγο της αμφισβήτησης (υπάρχουν 10 διαφορετικοί λόγοι)
  • Την κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή
  • Τη χρονική περίοδο που πραγματοποιήθηκε

4. Κάνετε κλικ στο κουμπί «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ» και εμφανίζονται όλες οι κινήσεις της περιόδου που επιλέξατε

5. Επιλέγετε τη συναλλαγή που θέλετε να αμφισβητήσετε και πατάτε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ»

6. Στην επόμενη οθόνη μπορείτε να ανεβάσετε κάποιο παραστατικό από τον έμπορο, στον οποίο έγινε η συναλλαγή, ενώ δηλώνετε την κατάσταση της κάρτας (αν εκλάπη ή την έχετε ακόμη». Πατάτε εκ νέου «ΣΥΝΕΧΕΙΑ»

7. Στην τελευταία σελίδα βλέπετε όλη την καταχώρησή σας και κάνετε κλικ στο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ»

Σημειώνεται ότι η καταχώρηση του αιτήματος είναι οριστική. Για να ακυρώσετε οποιοδήποτε αίτημα θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κατάστημα ή να καλέσετε στο τηλεφωικό κέντρο.