A- A+
Νέο λογότυπο και εταιρική εικόνα για την Εθνική Τράπεζα - Αλλάζουν όλα τα καταστήματα (video)

Στην υιοθέτηση μίας νέας εταιρικής εικόνας προχωρά η Εθνική Τράπεζα, ανανεώνοντας το προφίλ της, τόσο στην online παρουσία της, όσο και στα καταστήματά της.

Η τράπεζα, στο πλαίσιο αυτών των αλλαγών, ξεκίνησε μία νέα καμπάνια, η οποία μιλάει γι’ αυτό που είναι η Εθνική σήμερα.

Δηλαδή μια τράπεζα που υποστηρίζει τις νέες ιδέες και όλα όσα μας οδηγούν μπροστά.

Η νέα ταυτότητα

Ήδη η ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας έχει ανανεωθεί, με νέο λογότυπο και χρώματα, όπως φαίνεται στην ακόλουθη φωτογραφία.

Επίσης, ανανεωμένο είναι το e-banking της τράπεζας, ενώ έχει αλλάξει το λογότυπο στα καταστήματά της.

Σύμφωνα με την Εθνική Τράπεζα, οι βασικές αρχές πίσω από τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ταυτότητας ακολουθούν και εκφράζουν την εξέλιξη των τελευταίων ετών.

Δεν βασίζεται απλά σε ένα ανανεωμένο λογότυπο, αλλά σε ένα πλούσιο οπτικό σύστημα, όπου το σχήμα της έλλειψης κυριαρχεί και «απλώνεται» σε κάθε έκφανση και έκφραση της τράπεζας.

Συγκεκριμένα, η νέα ταυτότητα:

- Δημιουργήθηκε με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο αλλά και με έντονο σεβασμό στην ιστορία. 

- Αντανακλά τη δύναμη, τη γνώση, την εμπειρία των 183 ετών παρουσίας στη χώρα και τη δέσμευση να καθοδηγεί εμπνευσμένα..

- «Φωτίζει» όλα τα δυνατά της σημεία, εκείνα που διαφοροποιούν την Εθνική Τράπεζα διαχρονικά, αλλά και αυτά που γεννήθηκαν τα τελευταία χρόνια, με συστηματική, μεθοδική δουλειά.

- Εκφράζει τη σύγχρονη τραπεζική εμπειρία που βασίζεται στη συνδεσιμότητα, την προσβασιμότητα, την απλότητα και τη διαρκή καινοτομία, με επίκεντρο τον πελάτη και τις εξατομικευμένες ανάγκες, ανησυχίες και όνειρά του.

- Αποτυπώνει την Εθνική Τράπεζα Σήμερα. Μία ζωντανή τράπεζα, έναν ηγέτη που συναισθάνεται κάθε πελάτη, που νοιάζεται για τα μεγάλα κοινωνικά αιτήματα και που λειτουργεί υπεύθυνα απέναντι στο περιβάλλον.

Δείτε το βίντεο της Εθνικής