A- A+
Επέστρεψε τα 5 ευρώ που χρέωσε από λάθος σε πελάτες της η Τράπεζα Πειραιώς

Στον αντιλογισμό της χρέωσης των 5 ευρώ που εκ παραδρομής επιβλήθηκε σε πελάτες χρήστες των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, προχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς.

Συγκεκριμένα, πελάτες της τράπεζας χρεώθηκαν στις αρχές του έτους με το ποσό των 5 ευρώ με την αιτιολογία «Πάγιο κόστος winbank» ή «Συνδρομή Token».

Πρόκειται για εκ παραδρομής χρέωση, την οποία η Τράπεζα Πειραιώς αποδέχθηκε χωρίς καθυστέρηση.

Σύμφωνα με την τράπεζα, «οι χρεώσεις 5€ που πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς μικρού αριθμού πελατών, έγιναν εκ παραδρομής και η Τράπεζα προχωρεί άμεσα σε αντιλογισμούς.Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεση των πελατών μας».

Έγινε ο αντιλογισμός

Πλέον τα χρήματα επιστράφηκαν στους λογαριασμών των πελατών που είχαν επιβαρυνθεί με τη σχετική χρέωση.

Ειδικότερα, οι πελάτες που χρεώθηκαν ενημερώθηκαν με το ακόλουθο SMS για τον αντιλογισμό:
«Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε ο αντιλογισμός της χρέωσης: «τέλος σύνδεσης winbank» που έγινε εκ παραδρομής. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση».