Στον αντιλογισμό της χρέωσης των 5 ευρώ που εκ παραδρομής επιβλήθηκε σε πελάτες χρήστες των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, προχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς.
Συγκεκριμένα, πελάτες της τράπεζας χρεώθηκαν στις αρχές του έτους με το ποσό των 5 ευρώ με την αιτιολογία «Πάγιο κόστος winbank» ή «Συνδρομή Token».
Πρόκειται για εκ παραδρομής χρέωση, την οποία η Τράπεζα Πειραιώς αποδέχθηκε χωρίς καθυστέρηση.
Σύμφωνα με την τράπεζα, «οι χρεώσεις 5€ που πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς μικρού αριθμού πελατών, έγιναν εκ παραδρομής και η Τράπεζα προχωρεί άμεσα σε αντιλογισμούς.Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεση των πελατών μας».
Έγινε ο αντιλογισμός
Πλέον τα χρήματα επιστράφηκαν στους λογαριασμών των πελατών που είχαν επιβαρυνθεί με τη σχετική χρέωση.
Ειδικότερα, οι πελάτες που χρεώθηκαν ενημερώθηκαν με το ακόλουθο SMS για τον αντιλογισμό: