A- A+
Στα e-shop των σούπερ μάρκετ στρέφονται για καλύτερες τιμές οι καταναλωτές
Στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στρέφονται όλο και περισσότεροι Έλληνες αναζητώντας καλύτερες τιμές για τις αγορές τους. Τι δείχνει νέα έρευνα.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) το 17% των καταναλωτών έχει αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν μέσω Διαδικτύου τον τελευταίο χρόνο.

Την ίδια στιγμή ένας στους πέντε Έλληνες online αγοραστές, δηλαδή περίπου το 3% του συνολικού πληθυσμού, αγοράζει και τρόφιμα μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ.

Ο e-shopper

Σύμφωνα με μελέτη του που αφορούσε την εξέταση της αγοράς των ελληνικών ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ και σε δείγμα 400 e-shoppers (αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων) από όλη την Ελλάδα, προκύπτει ότι ένας στους έξι Έλληνες καταναλωτές το 2013 δήλωσε ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν που πριν το αγόραζε συνήθως από σουπερμάρκετ.

Ωστόσο το ποσοστό των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου για τα είδη σουπερμάρκετ παραμένει στην Ελλάδα χαμηλότερο του 0,5%.

Οπως προκύπτει από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ είναι κυρίως είδη προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, αναψυκτικά, καφέδες, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως συσκευασμένα τρόφιμα.

Οι απαιτήσεις

Το 54% αυτού του κοινού δηλώνει ότι τον επόμενο χρόνο θα αυξήσει τις αγορές του μέσω Ιnternet και το 21% θα τις αυξήσει πάνω από 15%».

Οι online αγοραστές από τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ έχουν την απαίτηση - και γι' αυτό επιλέγουν αυτό το σύστημα αγοράς - τα προϊόντα που αγοράζουν να έχουν μειωμένες τιμές, η παράδοσή τους να γίνεται γρήγορα, σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή που οι ίδιοι επιθυμούν, η ποιότητά τους να είναι εγγυημένη, να έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών, καθώς και την πολλαπλότητα των τρόπων πληρωμής, όπως εξάλλου τους παρέχεται σε ένα κανονικό σουπερμάρκετ, αλλά και τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων.

Επίσης η ιστοσελίδα του καταστήματος να είναι εύχρηστη, να υπάρχει δυνατότητα για άμεση πληροφόρηση και επιλογή προσφορών και παράλληλα να προσφέρεται η δυνατότητα παραλαβής προϊόντων από το κατάστημα της επιλογής του καταναλωτή.