A- A+
Πώς αμφισβητείτε χρεώσεις σε κάρτες σας που δεν έγιναν από εσάς - Οδηγός ανά τράπεζα

Με τα περιστατικά απάτης να έχουν αυξηθεί μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, οι κάτοχοι καρτών θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στις κινήσεις τους.

Όταν όμως γίνει η «στραβή» και δείτε στο λογαριασμό σας μία χρέωση που δεν αναγνωρίζετε, θα πρέπει να κινηθείτε άμεσα, ώστε το συντομότερο δυνατό να ακυρωθεί η συναλλαγή.

Πώς γίνεται η αμφισβήτηση

Κάθε τράπεζα έχει το δικό της σύστημα αμφισβήτησης συναλλαγών. Σε κάθε περίπτωση η δήλωση μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή σε κατάστημα.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες online διαδικασίες. Πρόκειται για τις εξής:

  • Εθνική Τράπεζα

Η διαδικασία μπορεί να γίνει και μέσω e-banking. Συγκεκριμένα, από το μενού επιλέγετε την κάρτα στην οποία διαπιστώσατε τη χρέωση.

Δίπλα στο ποσό υπάρχει ένα βελάκι που κοιτάει προς τα κάτω.

Κάνετε κλικ και στο νέο παράθυρο που ανοίγει επιλέγετε «Αμφισβήτηση συναλλαγής».

Στη συνέχεια ακολουθείτε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας και υποβάλλετε το αίτημά σας.


  • Eurobank

Η διαδικασία γίνεται και εξ αποστάσεως.

Αρχικά, συμπληρώστε τα στοιχεία της αμφισβητούμενης συναλλαγής που έγινε με την κάρτα σας στη φόρμα αμφισβήτησης συναλλαγής.

Στη συνέχεια προσκομίστε τη φόρμα σε ένα κατάστημα της τράπεζας ή στείλτε τη με email στο info@eurobank.gr.


ADVERTISEMENT


  • Alpha Bank

Η διαδικασία ξεκινά εξ αποστάσεως μόνο μέσω τηλεφώνου.

Αφού καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας (2103260000) και ενημερώσετε για το πρόβλημα, σας αποστέλλεται η φόρμα αμφισβήτησης με e-mail.

Τη συμπληρώνετε και την αποστέλετε στο ίδιο e-mail.


  • Τρ. Πειραιώς

Για ποσά έως 1.000 ευρώ, η αμφισβήτηση συναλλαγής ξεκινά και από το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας (2103288000).

Για μεγαλύτερα ποσά η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά μέσω καταστήματος.

Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε απευθείας e-mail σχετικά με την περίπτωσή σας στο dispute@piraeusbank.gr