Σε αλλαγές στο δίκτυό της και στην ψηφιακή της υποδομή που επιτρέπουν την απόκτηση νέων προϊόντων μέσω καταστήματος σε 15 λεπτά, έχει προχωρήσει η Alpha Bank.
Οι βασικοί πυλώνες της ψηφιακής στρατηγικής της Alpha Bank παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που διοργάνωσε η τράπεζα τις προηγούμενες ημέρες.
Όπως είπε ο Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer and Retail Banking Products της τράπεζας Δαμιανός Χαραλαμπίδης, η «τράπεζα του μέλλοντος» τοποθετεί την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.
Όλα σε λιγότερο χρόνο
Αναφερόμενος στα πρώτα εντυπωσιακά αποτελέσματα του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού που εφαρμόζει η Τράπεζα από το 2017, ο κ. Χαραλαμπίδης τόνισε μεταξύ άλλων πως:
- το 50% των συναλλαγών έχει ήδη μεταφερθεί από τα ταμεία των Καταστημάτων στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας,
- οι Ιδιώτες Πελάτες μπορούν να ανοίξουν νέο λογαριασμό, να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα και πρόσβαση στο Alpha web banking, σε οποιοδήποτε κατάστημα, σε 15 μόλις λεπτά,
- η υποβολή των απαιτούμενων εγγράφων για την ανανέωση της νομιμοποίησης των επιχειρήσεων μπορεί πλέον να γίνει και μέσω e-banking, ενώ σε κάθε περίπτωση η διαδικασία ανανέωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3 ημέρες.