A- A+
Μέσω viber η επικοινωνία της Attica Bank με τους πελάτες της από εδώ και στο εξής

Ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες της μέσω της εφαρμογής viber, εγκαινίασε η Attica Bank, για ενημέρωση σχετική με τα προϊόντα τους στην τράπεζα.

Ειδικότερα, από εδώ και στο εξής θα λαμβάνετε στο viber ενημερωτικά μηνύματα για τα προϊόντα που τηρείτε στην τράπεζα και, εφόσον έχετε συγκατατεθεί, για νέα προϊόντα και υπηρεσίες της.

Πότε θα παίρνετε SMS

Στην περίπτωση που δεν έχετε ενεργοποιημένη την εφαρμογή viber στο κινητό σας, θα λαμβάνετε τα μηνύματα με τη μορφή sms.

Το ίδιο θα ισχύει και εάν το κινητό σας δεν είναι συνδεδεμένο στο internet τη στιγμή της αποστολής του μηνύματος.

Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Attica Bank στο 2103669000.