A- A+
Ηλεκτρονική κάρτα από την ΑΧΑ για τα μέλη της
Μία νέα ηλετρονική υπηρεσία δημιούργησε η ΑΧΑ στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την υιοθέτηση νέων εργαλείων και καινοτόμων εφαρμογών για την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Από την 1η Οκτωβρίου 2013, η εταιρεία καλωσορίζει ηλεκτρονικά τους ασφαλισμένους της μέσω μηνύματος (sms) που αποστέλλει στο κινητό τους τηλέφωνο, αντικαθιστώντας την ταχυδρομική αποστολή της κάρτας και της επιστολής καλωσορίσματος.

Πλέον, οι πελάτες της ΑΧΑ μπορούν μέσω αυτού του μηνύματος να «κατεβάσουν» στο κινητό τους την ηλεκτρονική κάρτα μέλους και να έχουν άμεσα διαθέσιμες πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες, η ΑΧΑ στοχεύει στην πιο άμεση, ευέλικτη και διαδραστική σχέση με τους ασφαλισμένους της και διασφαλίζει την ήδη υψηλή ικανοποίησή τους.

Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ και στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Η ΑΧΑ επέλεξε για αυτές τις mobile υπηρεσίες την Yuboto, μια πρωτοπόρο ελληνική εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing και προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων.