A- A+
Hellas Direct: Οι 3 πιο συχνές απορίες στην online ασφάλιση ΙΧ
Τις τρεις συχνότερες απορίες των πελατών της για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους, παρουσιάζει η Hellas Direct.

Όπως αναφέρει η online πλατφόρμα ασφάλισης ΙΧ, από τις καθημερινές επαφές με τους πελάτες της, ξέρει τι είναι αυτό που τους απασχολεί περισσότερο στην ασφάλιση του αυτοκινήτου τους.

Οι 3 πιο συχνές ερωτήσεις είναι οι ακόλουθες:

  • Τι πρέπει να κάνω αν τρακάρω;

Κάλεσε τη Φροντίδα Ατυχήματος στο 212 222 9900.

Η γραμμή λειτουργεί 365 ημέρες το χρόνο και όποια στιγμή και αν χρειαστεί ένας συνεργάτης μας θα είναι δίπλα σου.

Μόλις ο συνεργάτης μας κάνει την καταγραφή του ατυχήματος, εμείς θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία αποζημίωσης και θα σε ενημερώνουμε συνεχώς με sms και email για την πορεία της ζημιάς σου.

  • Πώς θα δω ξανά την προσφορά μου;

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να δεις την προσφορά ασφάλισης του αυτοκινήτου σου, είναι να μπεις στο email της προσφοράς που σου έχουμε στείλει και να πατήσεις πάνω στο link.

Αυτόματα θα μεταφερθείς στη φόρμα τιμολόγησης, στην οποία είναι συμπληρωμένα τα στοιχεία σου και στο βήμα 3 μπορείς να δεις την τιμή του συμβολαίου σου, αφού πρώτα επιλέξεις το πρόγραμμα και τη διάρκεια που σε εξυπηρετεί.

  • Πώς θα κάνω την αγορά του ασφαλιστηρίου μου;

Η διαδικασία αγοράς συμβολαίου είναι εύκολη και γρήγορη!

Από το link που σου έχουμε στείλει, επιβεβαίωσε τα στοιχεία σου και στο βήμα 5 διάλεξε με ποιον τρόπο πληρωμής θέλεις να ολοκληρώσεις την αγορά.