A- A+
Νέα διαδικτυακή πύλη για Έλληνες εξαγωγείς - Προώθηση προϊόντων σε όλο τον κόσμο
Τη διαδικτυακή πύλη ExportGate.gr, που αναβαθμίζει ριζικά τις δυνατότητες ηλεκτρονικής δικτύωσης των Ελλήνων εξαγωγέων, δίνοντάς τους ευκαιρίες πρόσβασης σε νέες αγορές ή διεύρυνσης των εμπορικών επαφών τους.

Το ExportGate.gr είναι άλλη μια πρωτοβουλία στο πλαίσιο του συνολικού προγράμματος προώθησης των ελληνικών εξαγωγών Go International, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί η Eurobank σε συνεργασία με τους τρεις βασικούς εξαγωγικούς φορείς της χώρας, ΠΣΕ, ΣΕΒΕ και ΣΕΚ, καθώς και με τον ΣΕΒ, υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου της Εθνικής Τραπέζης κ. Αλέξανδρου Τουρκολιά.

Κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος δήλωσε «ιδιαίτερα αισιόδοξος για την επιτυχία της πλατφόρμας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eurobank κ. Νικόλαος Νανόπουλος σημείωσε στην ομιλία του ότι «είναι προφανές πως η περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών πρέπει να αποτελέσει κύρια προτεραιότητα και πυλώνα του εθνικού σχεδίου για την ανάπτυξη ώστε να καρπωθούμε τα οφέλη από την τάση για διεύρυνση της παγκόσμιας ζήτησης».

Ηλεκτρονική βάση

Στην ηλεκτρονική βάση του ExportGate.gr περιλαμβάνονται ήδη περισσότερες από 650 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις και πλέον των 30.000 διεθνών εταίρων, επιχειρήσεων με εισαγωγική δραστηριότητα σε όλες σχεδόν τις αγορές του κόσμου.

Οι εξαγωγείς αλλά και οι δυνητικοί αγοραστές έχουν πρόσβαση σε περισσότερα από 20.000 reports, που καλύπτουν 180 χώρες. Για τη συγκρότησή της αναλύθηκαν, σε συνεργασία με τη Google, οι σχετικές διαδικτυακές συμπεριφορές των χρηστών σε βάθος 5ετίας.

Παράλληλα με την ευκαιρία που παρέχεται στις ελληνικές εταιρείες να προβληθούν σε όλο τον κόσμο, θα εξελιχθεί, επίσης σε συνεργασία με την Google, ένα φιλόδοξο πρόγραμμα προβολής των ελληνικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει ηλεκτρονική καμπάνια σε 6 σημαντικές αγορές-στόχους, χρήση «έξυπνων διαφημίσεων», προβολή του ExportGate.gr σε σημαντικά διεθνή Business Forums, όπως το διεθνές συνέδριο της ΙΒΜ στις ΗΠΑ, roadshows σε χώρες-“στόχους”, σε συνεργασία με Επιχειρηματικούς Φορείς και διμερή επιμελητήρια.

Η πύλη ExportGate.gr αποτελεί τον «ψηφιακό κόσμο» του Go International και θα έχει σημαντική προβολή σε μεγάλο αριθμό Ρώσων επιχειρηματιών κατά τη διάρκεια της επόμενης επιχειρηματικής αποστολής που προγραμματίζεται στο πλαίσιό του για τις 27 και 28 Μαΐου στη Μόσχα.