Ο λόγος γίνεται για την υπηρεσία i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας, διακρίθηκε στον 4o διεθνή διαγωνισμό Distribution and Marketing Innovation Awards 2016 για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Πώς λειτουργεί
Μέσω αυτής, η οποία διατίθεται μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (mobile app) για λειτουργικά Android και iOS, καθώς και μέσω του web site της Τράπεζας (www.nbg.gr), προσφέρεται η δυνατότητα σε όλους (πελάτες και μη της Εθνικής Τράπεζας), από όπου και αν βρίσκονται, να:
- επιλέξουν το Κατάστημα που έχει το μικρότερο χρόνο αναμονής,
- εκδώσουν ηλεκτρονικά εισιτήριο προτεραιότητας,
- ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες & το χρόνο αναμονής,
- προγραμματίσουν έγκαιρα την προσέλευσή τους βάσει ειδοποίησης που λαμβάνουν ότι πλησιάζει ο χρόνος εξυπηρέτησής τους και
- αξιολογήσουν τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης όσο και τη χρήση της εφαρμογής.
Η εφαρμογή i-bank pass σχεδιάστηκε με στόχο τη διευκόλυνση της πρόσβασης των πελατών στα Καταστήματα και τον περιορισμό του χρόνου αναμονής που συνεπάγεται μια επίσκεψη, ιδιαίτερα τις ημέρες αιχμής.