A- A+
Τελευταίοι οι Έλληνες στις ηλεκτρονικές αγορές - Στοιχεία Eurostat
Στην τελευταία θέση την ΕΕ κατατάσσει την Ελλάδα έρευνα του Ευρωβαρόμετρου για τις διαδικτυακές αγορές. Μικρός ο αριθμός των e-shops.

Ειδικότερα, το 2014 μόλις το 18,3% της αξίας των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας γίνεται μέσω διαδικτύου.

Το ποσοστό αυτό κατατάσσει την Ελλάδα στην τελευταία θέση. Ο αντίστοιχος μέσος όρος της ΕΕ βρίσκεται στο 25,7%.

Λίγα τα e-shops

Μπορεί οι διαδικτυακές αγορές να κερδίζουν διεθνώς συνεχώς έδαφος, εντούτοις στην Ελλάδα ο αριθμός των επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα ή πωλούν προϊόντα μέσω διαδικτύου είναι μικρός.

Λιγότερο από το 1/5 των ελληνικών επιχειρήσεων διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα όταν τα αντίστοιχα ποσοστά των χωρών που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης είναι πολλαπλάσια.

Συγκεκριμένα, στο Λουξεμβούργο το 46,4% των επιχειρήσεων πουλά μέσω Διαδικτύου, στη Λετονία το 37,2%, στη Ρουμανία το 36%, ενώ ακολουθούν στην τέταρτη θέση η Πολωνία και η Βουλγαρία με 33,9% και στην Πέμπτη θέση η Βρετανία με 32,5%.