A- A+
Νέα απόπειρα εξαπάτησης πελατών τραπεζών μέσω e-mail - Τα μέτρα προστασίας - Φωτό
Σε εξέλιξη βρίσκεται προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων χρηστών e-Banking μέσω πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails).

Τα μηνύματα αυτά, των οποίων ως αποστολέας εμφαίνεται παραπλανητικά κάποια ελληνική τράπεζα, ζητούν την επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη και περιέχουν συνδέσμους (links) οι οποίοι οδηγούν σε ψεύτικες οθόνες καταχώρησης στοιχείων μη προερχόμενες από την τράπεζα.

Οι συμβουλές

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αγνοήστε αυτά τα μηνύματα. Οι τράπεζες δε θα σας ζητήσουν ποτέ και για κανένα λόγο να αποκαλύψετε μέσω τηλεφώνου, e-mail ή sms, τους προσωπικούς κωδικούς για την είσοδό σας στην υπηρεσία e-Banking, ή κωδικούς PIN για την κάρτα σας, τον τριψήφιο κωδικό στο πίσω μέρος της κάρτας σας, που χρησιμοποιείται για αγορές από απόσταση.

Μην ακολουθείτε συνδέσμους για την είσοδό σας στο e-Banking. Πληκτρολογείστε οι ίδιοι τη διεύθυνση (URL) της τράπεζας με την οποία συνεργάζεστε.

Σε περίπτωση που έχετε γίνει αποδέκτης τέτοιου μηνύματος και έχετε καταχωρήσει προσωπικά σας στοιχεία, επικοινωνήστε άμεσα με την τράπεζά σας.

Παράδειγμα παραπλανητικού e-mail