A- A+
Και online καταγελλίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για να «βρείτε το δίκιο σας»
Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους, να υποβάλλουν ερωτήματα και να καταθέσουν καταγγελίες μέσω διαδικτύου, έχουν οι καταναλωτές μέσω νέας ιστοσελίδας.

Από τον Οκτώβριο του 2013 η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει θέσει σε λειτουργία το portal www.1520.gov.gr, το οποίοι αποτελεί το διαδικτυακή εκδοχή της Γραμμής Καταναλωτή 1520.

Μέσω της νέας ιστοσελίδας παρέχεται στους καταναλωτές η δυνατότητα για 24ωρη υποβολή ερωτημάτων - καταγγελιών και επιπρόσθετα δίνεται η δυνατότητα για εύκολη περιήγηση και υποβολή ερωτημάτων - καταγγελιών και από έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Η εξυπηρέτηση

Από την άλλη πλευρά, η τηλεφωνική Γραμμή Καταναλωτή «1520» παρέχει πληροφόρηση και καθοδήγηση στους καταναλωτές για την προστασία των δικαιωμάτων τους και την αντιμετώπιση ενδεχόμενων παραπλανητικών και αθέμιτων εμπορικών πρακτικών εις βάρος τους.

Σημειώνεται ότι τα περισσότερα θέματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αφορούν την αγορά καταναλωτικών αγαθών και ειδικότερα την ποιότητα των προϊόντων και τη χρέωσή τους, ενώ σημαντικός αριθμός ερωτημάτων αφορά τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και ειδικά την υπερχρέωση και το δανεισμό των νοικοκυριών.

Περίπου το 75% των καταναλωτών που επικοινωνούν με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προτιμούν τη τηλεφωνική γραμμή, ενώ το υπόλοιπο 25% τη διαδικτυακή υπηρεσία.