A- A+
23η Δεκεμβρίου: Η ημέρα με τη μεγαλύτερη καταναλωτική δαπάνη με κάρτες
Η Visa Europe αναμένει ότι στις 23/12 θα διενεργηθούν συνολικά 38 εκατ. συναλλαγές αξίας μεγαλύτερης των €2 δις, καθώς πραγματοποιούνται οι Χριστουγεννιάτικες αγορές της τελευταίας στιγμής.

Τα προηγούμενα δύο χρόνια, η μέρα με τις περισσότερες αγορές ήταν η 23η Δεκεμβρίου και καθώς τα Χριστούγεννα πέφτουν Σάββατο φέτος, η Visa Europe προβλέπει ότι η Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου θα είναι η μέρα με τις περισσότερες αγορές.

Οι αγοραστές σε ολόκληρη την Ευρώπη, εκτιμάται ότι θα ξοδεύουν κατά μέσο όρο €1,3 εκατ. το λεπτό ή περίπου €23.000 το δευτερόλεπτο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, σε συναλλαγές με κάρτες Visa.

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Αυτό αντιστοιχεί σε μία αύξηση της δαπάνης, της τάξης του 20% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, περισσότερο από το 70% της οποίας, αναμένεται να γίνει με χρεωστικές κάρτες Visa. Κατά τη διάρκεια της κορύφωσης των συναλλαγών, η Visa Europe εκτιμά πως θα επεξεργαστεί πάνω από 1.000 συναλλαγές το δευτερόλεπτο σε σχέση με 894 το 2009.

Ο Dr. Steve Perry, Εμπορικός Διευθυντής της Visa Europe δήλωσε: «Ενώ ο καιρός και οι οικονομικές συνθήκες έχουν επηρεάσει κάποιους καταναλωτές, τα στοιχεία μας δείχνουν πως παρά το επιφυλακτικό ξεκίνημα της εορταστικής περιόδου το Νοέμβριο, οι δαπάνες έχουν αυξητική τάση καθώς οδεύουμε προς τη μέρα με τις περισσότερες αγορές».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «έχουμε ήδη καταγράψει μεγάλη άνοδο στις online πωλήσεις και εκτιμούμε πως και οι συναλλαγές με κάρτες Visa στα σημεία πώλησης θα καταγράψουν αύξηση της τάξης του 20% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο. Τα εορταστικά ωράρια και οι μεγάλες εκπτώσεις ενδέχεται να λειτουργήσουν ενθαρρυντικά στους καταναλωτές που προτιμούν να δουν ένα προϊόν πριν το αγοράσουν».

Η Visa βασίζει τις προβλέψεις της σε δεδομένα που καταγράφουν σχεδόν σε πραγματικό χρόνο τα ποσά που δαπανώνται, καθώς και στις τάσεις που επικράτησαν τα περασμένα Χριστούγεννα. Περισσότερο από €1 σε κάθε €9 που ξοδεύονται στην Ευρώπη προέρχεται από κάρτες Visa. Για το λόγο αυτό, τα παραπάνω στοιχεία θεωρούνται από τους πιο αξιόπιστους δείκτες στην ερμηνεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών.