A- A+
ΙΕΛΚΑ: Πώς μπορείτε να πετύχετε έκπτωση 40% στα ψώνια στο σούπερ μάρκετ
Τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν έως 40% στα έξοδά τους στο σούπερ μάρκετ έχουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), κάνοντας έξυπνα τα ψώνια τους.

Το ΙΕΛΚΑ πήρε τιμές για 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού και συνέκρινε το εύρος για κάθε ένα από αυτά.

Από την έρευνα αυτή προέκυψε ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη με την υψηλότερη τιμή κι έτσι ανάλογα με την "ψαλίδα" ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.

Παραδείγματα

Για παράδειγμα, η τιμή της συσκευασμένης φέτας (400 γρ.) κυμαίνεται από 4,11 έως 5,40 ευρώ, στα φασολάκια κατεψυγμένα (ένα κιλό) από 1,51 έως 3,56 ευρώ, στο γάλα (ενός λίτρου) από 0,92 έως 1,60 ευρώ κ.ο.κ.

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σούπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές μάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).

Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:

• Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

• Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

• Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

• Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).