A- A+
Citi: Νέα e-corners για τη μύηση των πελατών της στις e-συναλλαγές
Νέους χώρους εργασίας για την εκπαίδευση των πελατών της στη χρήση των εναλλακτικών δικτύων δημιούργησε η Citibank σε καταστήματα του δικτύου της. Οι υπηρεσίες και τα σημεία παρουσίας.

Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη των πελατών της για γρήγορη, εύκολη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση και αναγνωρίζοντας τη σημασία της χρήσης του διαδικτύου και των smartphones ακόμη και στις τραπεζικές συναλλαγές, η Citibank δημιούργησε τα e-corners με στόχο να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, αφού θα μπορεί να εξυπηρετείται άμεσα μόνος του, μέσα από τα ηλεκτρονικά δίκτυα.

Τα e-corners είναι χώροι εργασίας εξοπλισμένοι με συσκευές τελευταίας τεχνολογίας, στελεχωμένοι από άρτια εκπαιδευμένους e-Specialists, που μυούν τους πελάτες στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.

Οι υπηρεσίες

Στα e-corners παρέχεται ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις πολλαπλές επιλογές εξυπηρέτησής τους μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια, ανά τύπο συναλλαγής και προσφέρονται λύσεις με βάση τις ανάγκες του πελάτη.

Διαθέτουν state of the art εξοπλισμό, ειδικό γραφείο για τον e-Specialist με iPad και iPhone, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες να εκπαιδευτούν και εξοικειωθούν με το e-Banking και το mobile banking.

Tα e-corners έχουν τοποθετηθεί ως shop-in-shop σε 5 καταστήματα, (Αμαρουσίου, Όθωνος, Βούλας, Πειραιά και Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη), ενώ έχουν ήδη λάβει το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού» των e-volutions Awards.

Η Citibank εξυπηρετεί τους πελάτες της με μια σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες όπως το e-Banking, το Global Banking, το Mobile Banking, το Phone Banking, την υπηρεσία e-Statement, και Citi Alerts ενώ διαθέτει το Δίκτυο ATM και το Αυτοματοποιημένο Τηλεφωνικό Κέντρο, που προσφέρουν στους πελάτες της μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως:

• 24/7 εξυπηρέτηση
• Συναλλαγές εύκολα και γρήγορα
• Περισσότερες επιλογές
• Δωρεάν συναλλαγές

«Προχωρημένοι» οι πελάτες της

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Citi, οι e-Banking χρήστες της στην Ελλάδα σήμερα είναι 4 φορές περισσότεροι από ότι πριν 3 χρόνια.

Το 28% είναι γυναίκες και 72% άντρες, ενώ το ποσοστό διείσδυσης διαμορφώνεται στο 35%.

Οι πιο δημοφιλείς συναλλαγές είναι οι εξής: «Μεταφορές Χρημάτων», «Έλεγχος Υπολοίπου», «Πληρωμές Λογαριασμών», «Πληρωμή Πιστωτικών Καρτών».

Key Facts

• 55% των συναλλαγών που διενεργούν οι πελάτες της Citi Ελλάδος γίνονται μέσω internet.
• 82% των χρηστών δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες e-Banking
• 10% των χρηστών e-Banking χρησιμοποιεί το Mobile Banking
o 1 στους 4 πελάτες λαμβάνει το λογαριασμό του ηλεκτρονικά
o 1 στους 2 πελάτες έχει εγγραφεί στην υπηρεσία Citi Alerts για κάρτες.
• Οι χρήστες του e-Banking χρησιμοποιούν τα παραδοσιακά κανάλια κυρίως για συναλλαγές που περιέχουν μετρητά, διατηρώντας ως κύριο μέσο συναλλαγών το e-Banking
• 95% δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες Mobile Banking