A- A+
Νέα καμπάνια «Καλημέρα» από την Emporiki Bank
Ξεκίνησε η προβολή της νέας διαφημιστικής καμπάνιας, με τίτλο «Καλημέρα», η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρύτερων πρωτοβουλιών που εφαρμόζει η Εμπορική Τράπεζα

Στόχος της τράπεζας είναι να παρέχει στην πελατειακή της βάση υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής αξίας ικανά να την καταστήσουν ανταγωνιστικότερη στο σύγχρονο περιβάλλον της τραπεζικής αγοράς.

Η καμπάνια προβάλλει το δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας, το οποίο ξεκίνησε να εφαρμόζει ένα αναβαθμισμένο μοντέλο λειτουργίας και να υιοθετεί τη νέα εταιρική ταυτότητα που ενσωματώνει το λογότυπο της Credit Αgricole.

Εικόνα από το τηλεοπτικό σποτ

Παράλληλα, αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο του δικτύου των καταστημάτων και των εργαζομένων σε αυτό, στο πλαίσιο της νέας εμπορικής προσέγγισης που έχει υιοθετήσει η Εμπορική Τράπεζα για τη διαρκή ανάπτυξή της, σύμφωνα με τους στόχους του Σχεδίου Αναδιάρθρωσης και Ανάπτυξης 2009-2013.