A- A+
Τριπλή διάκριση για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Eurobank
Τρεις σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Eurobank EFG στο πλαίσιο της απονομής των βραβείων «eVolution Awards 2012» για το ηλεκτρονικό επιχειρείν που διοργάνωσε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με την Boussias Communications.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από καθηγητές Πανεπιστημίων, εμπειρογνώμονες του χώρου και εκπροσώπους σχετικών φορέων, ενώ την ευθύνη της επιστημονικής υποστήριξης του διαγωνισμού είχε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συγκεκριμένα, η Eurobank κατέκτησε τις παρακάτω διακρίσεις:

«Ασφάλεια/Πληρωμές - Βραβείο»: Αποτελεί την υψηλότερη διάκριση στην κατηγορία «Ασφάλεια/Πληρωμές» επιβραβεύοντας κυρίως τον τρόπο διασφάλισης των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω e-Banking (προσωπικά ψηφιακά πιστοποιητικά, κωδικοί μιας χρήσης, όρια συναλλαγών, κ.α.), καθώς και για το γεγονός ότι είναι η Eurobank είναι η μόνη τράπεζα που εγγυάται την ασφάλεια των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω e-Banking καθώς δεσμεύεται να καλύψει οποιαδήποτε απώλεια χρημάτων τυχόν προκύψει από τους λογαριασμούς του πελάτη χωρίς τη δική του έγκριση.

«Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για Επιχειρήσεις – Έπαινος»: Αφορά στη διάκριση της πλειάδας εξειδικευμένων λύσεων για συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων που προσφέρει η Eurobank και μέσω της θυγατρικής της Business Exchanges.

Η επιτροπή ξεχώρισε μεταξύ άλλων τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών διαγωνισμών, προμηθειών και τιμολόγησης που προσφέρονται μέσω της Business Exchanges και έχουν αξιοποιηθεί τελευταία σημαντικά και από το Ελληνικό δημόσιο ειδικά στον τομέα της Υγείας, καθώς και τις ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες για επιχειρήσεις που προσφέρονται μέσα από το e-Banking της Τράπεζας (υπηρεσία μαζικών πληρωμών, εισαγωγών/εξαγωγών, είσπραξης απαιτήσεων, κ.α)

«Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Έπαινος»: Η Eurobank διακρίθηκε και για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς παρέχει τις πλέον ολοκληρωμένες υπηρεσίες στην Ελλάδα μέσω των ειδικών εφαρμογών m-Banking για iPhone, Android, Blackberry, Nokia-Symbian και μέσω μηνυμάτων SMS για άμεση ενημέρωση των πελατών της Τράπεζας.

Η χρήση των υπηρεσιών αυτών παρουσιάζει ιδιαίτερα σημαντική ανάπτυξη, καθώς ήδη πάνω από 22.000 πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει το m-Banking της Eurobank για ενημέρωση και συναλλαγές, ενώ οι εγχρήματες συναλλαγές μέσω του καναλιού αυτού παρουσίασαν αύξηση κατά 165% το 2011.

Στο χαρτοφυλάκιο των Mobile υπηρεσιών της Τράπεζας προστέθηκε πρόσφατα και η εφαρμογή «Live-Pay» για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας η οποία ενσωματώνει και δυνατότητες ανάγνωσης barcode λογαριασμών (barcode sanning).

Οι νέες αυτές διακρίσεις επιβεβαιώνουν την δυναμική παρουσία και τις πρωτοποριακές υπηρεσίες που προσφέρει η Eurobank στο χώρο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Η ισχυρότερη όμως καταξίωση έρχεται από την συνεχώς αυξανόμενη αποδοχή των πελατών της.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε πρόσφατη έρευνα σε πελάτες e-Banking της Eurobank, η συνολική ικανοποίηση τους ξεπέρασε το 94% ενώ η δυσαρέσκεια έφτασε μόλις το 0,8%.