A- A+
Ποιοι πρέπει να ξαναδηλώσουν κινητό για το extra PIN στο e-banking της Τρ. Πειραιώς
Να καταχωρήσουν εκ νέου το κινητό τους τηλέφωνο στην υπηρεσία e-banking για να κάνουν συναλλαγές, καλούνται συγκεκριμένοι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς.

Πρόκειται για ένα μικρό αριθμό χρηστών, οι οποίοι είχαν καταχωρήσει ως κινητό που λαμβάνουν τον κωδικό ασφαλείας extraPIN, ένα κινητό που ήδη υπήρχε καταχωρημένο ως extraPIN κινητό σε άλλο χρήστη της winbank.

Γιατί έγινε η αλλαγή

Για λόγους ισχυρής ταυτοποίησης στο πλαίσιο της εφαρμογής της PSD2, θα έπρεπε το κινητό που λαμβάνει το κωδικό ασφαλείας extraPIN να είναι μοναδικό και να μην είναι καταχωρημένο σε άλλο χρήστη στο σύστημα της Τράπεζας.

Για το λόγο αυτό, οι πελάτες που είχαν δηλωμένο extraPIN κινητό το ίδιο με άλλο πελάτη είχαν ενημερωθεί με μήνυμα μέσω winbank για να προχωρήσουν σε διόρθωση του κινητού ExtraPIN μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που θα γινόταν αυτόματη διαγραφή για λόγους ασφαλείας.

Ένας μεγάλος αριθμός από αυτούς τους πελάτες προχώρησε στη σχετική διόρθωση.

Ωστόσο, γι’ αυτούς που αγνόησαν τα μηνύματα, έγινε αυτόματη διαγραφή για λόγους ασφάλειας.

Για να λύσουν το θέμα, θα πρέπει να προχωρήσουν σε επικοινωνία είτε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, είτε με επίσκεψη σε κατάστημα για να δηλώσουν εκ νέου το κινητό που θα λαμβάνουν το κωδικό ασφαλείας extraPIN.

Αν ξεχάσατε τα στοιχεία εισόδου

Ωστόσο, εάν ανήκετε στην παραπάνω κατηγορία χρηστών και έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου στη winbank, τότε η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί εξ αποστάσεως.

Κι αυτό διότι για να γίνει η επαναφορά των κωδικών, θα πρέπει να έχετε καταχωρημένο ένα κινητό τηλέφωνο.

Ακόμη κι αν καλέσετε στην υπηρεσία Phone Banking, το μόνο που μπορεί να κάνει ο υπάλληλος είναι να ξεμπλοκάρει του κωδικούς εάν έχουν απενεργοποιηθεί μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου, προκειμένου να ξαναπροσπαθήσετε για τη σύνδεσή σας.

Αυτό σημαίνει ότι εάν έχετε ξεχάσει τους κωδικούς εισόδου, θα πρέπει να μεταβείτε σε κατάστημα της τράπεζας.