A- A+
Ποιοι πρέπει να ξαναδηλώσουν κινητό για το extra PIN στο e-banking της Τρ. Πειραιώς
Να καταχωρήσουν εκ νέου το κινητό τους τηλέφωνο στην υπηρεσία e-banking για να κάνουν συναλλαγές, καλούνται συγκεκριμένοι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς.

Πρόκειται για ένα μικρό αριθμό χρηστών, οι οποίοι είχαν καταχωρήσει ως κινητό που λαμβάνουν τον κωδικό ασφαλείας extraPIN, ένα κινητό που ήδη υπήρχε καταχωρημένο ως extraPIN κινητό σε άλλο χρήστη της winbank.

Γιατί έγινε η αλλαγή

Για λόγους ισχυρής ταυτοποίησης στο πλαίσιο της εφαρμογής της PSD2, θα έπρεπε το κινητό που λαμβάνει το κωδικό ασφαλείας extraPIN να είναι μοναδικό και να μην είναι καταχωρημένο σε άλλο χρήστη στο σύστημα της Τράπεζας.