Σύμφωνα με έρευνα της Kantar για λογαριασμό της COSMOTE, ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα που είναι κάτοχοι ασφαλιστικού προγράμματος, προτίθενται να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος.
Επιπλέον, η έρευνα αναδεικνύει πως το Internet είναι πλέον η πιο διαδεδομένη (52%) πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια οχήματος.
Οι λόγοι της στροφής στο online
Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, οι χαμηλές τιμές, η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρείας αλλά και η εύκολη διαδικασία και η άμεση αγορά είναι τα κυριότερα κριτήρια με τα οποία οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποια εταιρεία θα ασφαλίσουν το όχημα τους (είτε online, είτε offline).
Μάλιστα η τιμή, σε ποσοστό 33%, είναι το κίνητρο για την online αγορά της ασφάλειας οχήματος.
«Στην ασφάλιση αυτοκινήτου, παρατηρούμε ότι σχεδόν οι μισοί ασφαλισμένοι επιλέγουν πακέτα με πρόσθετες καλύψεις, ενώ η συντριπτική πλειονότητα επιλέγει να ολοκληρώσει την ασφάλιση πληρώνοντας online», αναφέρει ο επικεφαλής της υπηρεσίας cosmoteinsurance Διαμαντής Μπουζάνης.
Κερδίστε έως 40%
Η αλήθεια είναι ότι μέσω των online συγκριτικών εργαλείων μπορείτε να βρείτε ταχύτατα την ασφάλιση που σας ταιριάζει με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Μέσω του insurancemarket.gr συγκρίνετε τα προγράμματα 23 διαφορετικών ασφαλιστικών εταιρειών σε 1' και αποκτάτε την φθηνότερη ασφάλιση που πραγματικά σας ταιριάζει.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας από την σύγκριση έως και την ηλεκτρονική παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας είναι 100% online και απαιτεί λιγότερο απο 5'!