A- A+
Aegean Airlines: Νέα υπηρεσία αναβάθμισης σε Business Class - Επιλέξτε εσείς τη χρέωση
Τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τη θέση τους σε Business Class, υποβάλλοντας όποια προσφορά σε χρήματα επιθυμούν οι ίδιοι, δίνουν στους ταξιδιώτες η Aegean Airlines.

Ο λόγος γίνεται για το Aegean Upgrade Challenge, που σας δίνει τη δυνατότητα να υποβάλετε προσφορά με το ποσό που επιθυμείτε να πληρώσετε για αναβάθμιση θέσης σε Business Class.

Μπορείτε να υποβάλετε την προσφορά σας έως 50 ώρες πριν την αναχώρηση. Οι επιβάτες θα ενημερώνονται για το αν η προσφορά τους έγινε δεκτή μέσω e-mail.

Για τη συμμετοχή στο Aegean Upgrade Challenge, το εισιτήριο πρέπει να έχει εκδοθεί για πτήση της Aegean.

Το κόστος

Η προσφορά για αναβάθμιση είναι χωρίς χρέωση. Μόνο σε περίπτωση που γίνει δεκτό το αίτημα αναβάθμισης θα χρεωθεί το ποσό της προσφοράς στην πιστωτική σας κάρτα.

Ωστόσο έχετε υπόψη ότι τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας είναι απαραίτητα κατά τη στιγμή της υποβολής της προσφοράς για σκοπούς επαλήθευσης.

Δεν θα υπάρξουν άλλες πρόσθετες χρεώσεις ή φόροι περάν του ποσού που θα επιλέξετε κατά την υποβολή της προσφοράς σας, το οποίο και περιλαμβάνει όλους τους ισχύοντες φόρους και τέλη (εφόσον υπάρχουν) της Αναβάθμισης.

Σε ποια ταξίδια ισχύει

Το Aegean Upgrade Challenge προσφέρεται σε επιλεγμένες πτήσεις που εκτελούνται από την AEGEAN.

Μπορείτε να ελέγξετε αν η πτήση σας πληροί τα κριτήρια καταχωρώντας τον κωδικό κράτησης (PNR) και το επώνυμό σας στον ιστότοπο του Aegean Upgrade Challenge.

Θα εμφανιστούν όλα τα σκέλη του ταξιδιού σας στα οποία μπορεί να γίνει αναβάθμιση θέσης. Εσείς αποφασίζετε για ποιες πτήσεις θέλετε να κάνετε προσφορά.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα έγκυρο και εκδοθέν εισιτήριο της AEGEAN για επιλέξιμη, προγραμματισμένη πτήση που εκτελείται από την AEGEAN.

Εξαιρέσεις:

  • Επιβάτες που ταξιδεύουν με παιδιά κάτω των 12 ετών.
  • Επιβάτες σε ομαδική κράτηση που περιλαμβάνει πάνω από 9 άτομα.
  • Κρατήσεις πτήσεων που δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.
  • Επιβάτες που ταξιδεύουν με ζώα (κατοικίδιο στην καμπίνα αεροσκάφους ή/και στο χώρο αποθήκευσης αποσκευών) και επιβάτες που έχουν ζητήσει επιπλέον καθίσματα (για άνεση ή/και ιατρικούς λόγους ή ταξιδεύουν με ειδικές αποσκευές π.χ. μουσικά όργανα).
  • Ασυνόδευτα παιδιά.