Σύμφωνα με έρευνα της Visa, το 78% των Ελλήνων πλέον χρησιμοποιούν τις φορητές τους συσκευές για να παρακολουθούν τα οικονομικά τους, να ελέγχουν το υπόλοιπό τους online ή μέσω τραπεζικών εφαρμογών.
Τι έδειξε η έρευνα
Οι καταναλωτές βρίσκουν τη λύση πληρωμών που τους ταιριάζει καλύτερα. Η φετινή έρευνα φανέρωσε τα εξής:
• Περίπου το 60% των Ελλήνων ελέγχουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους ή έχουν πρόσβαση σε άλλες τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κάποιας εφαρμογής στο κινητό τους, ποσοστό το οποίο σημείωσε μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια.
• Οι καταναλωτές αισθάνονται περισσότερο άνετοι να πραγματοποιούν συναλλαγές με το κινητό τους, μένοντας πιο μακριά από το PC ή το laptop τους (48%).
Το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά στους Έλληνες καταναλωτές ξεπερνά τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο και ανέρχεται στο 64%.
• Το 42% των Ελλήνων καταναλωτών χρησιμοποιούν smartphone ή tablet για την αποστολή ή αποδοχή χρημάτων από φίλους ή οικογένεια.
Τι κάνουν οι νέοι
Οι Millennials βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης ψηφιακών πληρωμών με 86% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 34 ετών να χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους ως «Χρήστες mobile πληρωμών».
• Το 93% των Ελλήνων καταναλωτών αναμένεται μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να πραγματοποιεί πληρωμές μέσω κάποιας φορητής συσκευής.
• Οι Millennials είναι πιο πιθανό να κάνουν πληρωμές μέσω φορητών συσκευών στα επόμενα τρία χρόνια σε ποσοστό 95%.
Τέλος, στην Ελλάδα, το 67% των Millennials και το 68% των υπόλοιπων ηλικιών θεωρούν την ασφάλεια ως τον πιο σημαντικό παράγοντα στη χρήση φορητών συσκευών για πληρωμές.
Η ιδιωτικότητα είναι αρκετά υψηλά με το 54% των millennials να τους απασχολεί ότι ενδεχομένως να επηρεαστεί η ιδιωτική τους ζωή.