Ο λόγος γίνεται για το app AirHelp, μέσω του οποίου οι ταξιδιώτες μπορούν να ελέγχουν την αποζημίωση που δικαιούνται αν η πτήση τους καθυστερήσει ή ακυρωθεί και να προβαίνουν άμεσα στην αξίωσή της.
Σκανάρισμα εισιτηρίου
Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι επιβάτες είναι να σκανάρουν το barcode του εισιτηρίου τους στην εφαρμογή.
Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα προσθήκης πολλών καρτών επιβίβασης, σε περιπτώσεις ταξιδιών από οικογένειες ή group.
Τέλος, στην εφαρμογή περιέχονται πληροφορίες για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών και τις αποζημιώσεις που δικαιούνται.
Αποζημίωση έως 600 ευρώ
Η αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή υπερκράτηση κυμαίνεται από 125 έως 600 ευρώ ανά επιβάτη.
Το ποσό διαφέρει ανάλογα με την απόσταση της πτήσης και τη διάρκεια της καθυστέρησης ως τον τελικό προορισμό σας.
Η αποζημίωση είναι επιπρόσθετη της εξυπηρέτησης πελατών, καθώς είστε σε αναμονή. Αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει:
- Αναψυκτικά
- Φαγητό
- Διαμονή (αν υπάρχει νέα κράτηση την επόμενη μέρα)
- Μεταφορά προς το ξενοδοχείο σας
- Τηλεφωνικές κλήσεις
Όλα τα πιθανά σενάρια
Η Airhelp έχει δημιουργήσει ένα πίνακα με όλα τα πιθανά σενάρια αποζημιώσεων. Συγκεκριμένα:
* Η αποζημίωση είναι άμεσα πληρωτέα και δεν εξαρτάται από τυχόν αναδρομολόγηση που προσφέρθηκε.
** Η αποζημίωση μπορεί να μειωθεί στο ήμισυ από την αεροπορική εταιρεία σε περίπτωση που η καθυστέρηση (αφού προσφέρθηκε αναδρομολόγηση και έγινε δεκτή) ήταν μικρότερη από 2, 3 ή 4 ώρες, ανάλογα με τη διάρκεια της πτήσης.