A- A+
Τρεις λύσεις για ρύθμιση δανείων από την Εμπορική Τράπεζα
Μία νέα ιστοσελίδα με αποκλειστικό αντικείμενο τη ρύθμιση των δανείων στεγαστικών και καταναλωτικών, που έχει χορηγήσει σε πελάτες της, δημιούργησε η Εμπορική Τράπεζα. Τρεις τρόποι μείωσης των δόσεων.

Όπως επισημαίνει σχετικά στο εισαγωγικό της σημείωμα, η τράπεζα ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά, εφαρμόζοντας διευρυμένες λύσεις με στόχο τη στήριξη των πελατών της στην εξυπηρέτηση των δανειακών τους υποχρεώσεων

Συγκεκριμένα, μέσω του //www.emporiki-rithmiseis.gr/ παρέχει:

• Στήριξη με έμπρακτο τρόπο των πελατών της που θα υποστούν άμεσα τις αρνητικές επιπτώσεις στο εισόδημά τους από την εφαρμογή των διαφόρων προγραμμάτων Δημοσιονομικής Προσαρμογής.

• Διαρκής και βιώσιμη λύση στην εξυπηρέτηση των δανείων τους με δεδομένη ότι η μείωση των εισοδημάτων θα είναι μονιμότερου χαρακτήρα.

• Περιορισμός της μετακύλισης δανείων από τα πρώιμα στάδια καθυστέρησης στα στάδια οριστικής καθυστέρησης.

3 τρόποι ρύθμισης

Η Εμπορική Τράπεζα προτείνει τρεις λύσεις για την αναχρηματοδότηση των οφειλών και την μείωση των δόσεων των δανείων που έχει χορηγήσει στο παρελθόν:

1η Λύση: Επέκταση της διάρκειας δανείου

Μέχρι τα μέγιστα όρια των προϊόντων (για τα καταναλωτικά με ή χωρίς εξασφαλίσεις έχουν τροποποιηθεί) και τα επίπεδα όπου η νέα δόση που προκύπτει είναι βιώσιμη βάσει των νέων οικονομικών δυνατοτήτων του πελάτη, προκειμένου να εξυπηρετούνται πλήρως οι μηνιαίες δανειακές υποχρεώσεις του.

2η Λύση: Προσθήκη Νεότερου Εγγυητή

Εφόσον η επέκταση της διάρκειας και η παράλειψη δόσης δεν είναι αποτελεσματικά εργαλεία για μία βιώσιμη λύση για τον πελάτη, τότε επιδιώκουμε την προσθήκη νεότερου εγγυητή (με α’ ή β΄ βαθμού συγγένεια) ώστε να είναι εφικτή η μεγαλύτερη επιμήκυνση του δανείου.

3η Λύση: Παροχή Εξασφαλίσεων

Ειδικά για υφιστάμενες οφειλές χωρίς εξασφαλίσεις, η παροχή εξασφαλίσεων από την πλευρά του πελάτη, λειτουργεί καταλυτικά στην ουσιαστική μείωση της δόσης, μέσω της μεγαλύτερης διάρκειας και του μειωμένου επιτοκίου στο νέο προϊόν επαναδιαπραγμάτευσης και συγκέντρωσης οφειλών με εξασφαλίσεις.

Γενικές λύσεις

• Χορήγηση περιόδου χάριτος (πάγωμα ή τοκοπληρωμή) - υπό όρους και προϋποθέσεις- ο πελάτης μπορεί για μια ορισμένη διάρκεια είτε να καταβάλει μόνο τους τόκους από κάθε μηνιαία δόση , είτε να μην πληρώνει κανένα ποσό ( κατηγορία ανέργων πελατών).

• Συγκέντρωση οφειλών από δάνεια ή και πιστωτικές του κάρτες τα οποία τηρεί στην Εμπορική Τράπεζα, σε ένα δάνειο ώστε να πληρώνει μία δόση χαμηλότερη, να επιβαρύνεται λιγότερου τόκους και να έχει καλύτερο έλεγχο των οικονομικών του.