A- A+
Τι πρόβλημα επικαλείται το τελευταίο spam e-mail που στοχεύει το e-banking πελατών της ΕΤΕ

Νέο απατηλό e-mail που στοχεύει τους συνδρομητές του e-banking της Εθνικής Τράπεζας έχει αποσταλεί σε χιλιάδες λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το μήνυμα που συνoδεύεται από το λογότυπο της Εθνικής Τράπεζας ζητά από τον παραλήπτη να μπει στο λογαριασμό του για μία απαραίτητη ενημέρωση.



Τι λέει το e-mail

Συγκεκριμένα, το e-mail αναφέρει:

«έχετε ένα νέο σημαντικό μήνυμα online στο Internet Banking Εθνική Τράπεζα.
Ελέγξτε τα μηνύματά σας στο Internet Banking Εθνική Τράπεζα το συντομότερο δυνατό προκειμένου να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα που απαιτούνται από τις υπηρεσίες Internet Banking Εθνική Τράπεζα».


ADVERTISEMENT


Πώς να προφυλαχθείτε

Δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά πράγματα για να μην δέχεστε τέτοια e-mails.

Αυτό όμως που σίγουρα μπορείτε να κάνετε είναι να μην πατήσετε σε link που εμφανίζεται σε οποιοδήποτε e-mail.

Η τράπεζά σας δεν θα σας στείλει ποτέ e-mail με link που θα σας ανακατευθύνει στο λογαριασμό e-banking.

Αν λοιπόν δείτε τέτοια προτροπή πρόκειται για απάτη. Εξάλλου, μπορείτε να ελέγξετε τη γνησιότητα ενός e-mail καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζάς σας.

Στην ίδια υπηρεσία καλείτε αν νομίζετε ότι μπορεί τα στοιχεία σας να έχουν περιέλθει στην κατοχή τρίτων.