A- A+
Τέλος και η Ελληνική Τράπεζα – Απορροφήθηκε από την Πειραιώς – Οδηγίες στους πελάτες της
Μετά την ενοποίηση της πρώην ΑΤΕbank, η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε και την πλήρη απορρόφηση της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, με ενοποίηση των συστημάτων της. Οι οδηγίες προς τους πελάτες της.

Το σχετικό έργο περιελάμβανε την ενοποίηση των συστημάτων του δικτύου της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, στο ενιαίο περιβάλλον των συστημάτων πληροφορικής της Τράπεζας Πειραιώς.

Από εδώ και στο εξής, όλοι οι πελάτες της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, της πρώην ΑΤΕbank και της Τράπεζας Πειραιώς θα εξυπηρετούνται από κοινά συστήματα πληροφορικής και με τις ίδιες διαδικασίες, για όλες τις τραπεζικές εργασίες, μέσα από το ενοποιημένο δίκτυο των καταστημάτων των τριών τραπεζών, καθώς και από περισσότερα από 2.300 ΑΤΜs και 385 μηχανήματα Easypay.

Εξάλλου, όλοι οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας, όπως και της πρώην ΑΤΕbank, θα χρησιμοποιούν για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους την ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank, καθώς και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς.

Αναλυτικές οδηγίες

Η Τράπεζα Πειραιώς εξέδωσε αναλυτικές οδηγίες για τους πελάτες του δικτύου της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, οι οποίοι θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά από τα συστήματά της.

Ειδικότερα, ανά είδος προϊόντος και υπηρεσιών, η Τράπεζα Πειραιώς ενημερώνει τους πελάτες της τα εξής:

Λογαριασμοί

Συχνές Ερωτήσεις

1. Ο αριθμός του λογαριασμού μου θα αλλάξει;

Ο αριθμός του λογαριασμού σας θα αλλάξει και ως εκ τούτου θα μεταβληθεί και η IBAN μορφή του λογαριασμού σας. Μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα και να ενημερωθείτε για το νέο αριθμό του λογαριασμού σας.

2. Θα πρέπει να αλλάξω το βιβλιάριο το οποίο διατηρούσα για το λογαριασμό μου στην Ελληνική;

Με την πρώτη επίσκεψή σας σε κατάστημα για να πραγματοποιήσετε κάποια ταμειακή συναλλαγή, θα αλλάξει το βιβλιάριο σας και θα προμηθευτείτε ένα νέο με τα καινούρια στοιχεία του λογαριασμού σας.

3. Έχω λογαριασμό με καρνέ επιταγών. Θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή τους;

Όχι δε θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό.

Γενικές Ερωτήσεις

1. Έχω δώσει στον ενοικιαστή μου τον αριθμό του λογαριασμού μου για να μου καταθέτει κάθε μήνα το ενοίκιο. Χρειάζεται να κάνω κάτι;

Παρότι η συναλλαγή θα εκτελεστεί κανονικά ακόμη και εάν δεν τον ενημερώσετε, καλό θα ήταν να του γνωστοποιήσετε το νέο σας αριθμό.

2. Έχω πάγια εντολή πληρωμής λογαριασμών (πχ ΔΕΗ) ή ασφαλίστρων – μεταφοράς – εμβάσματος στο λογαριασμό μου. Θα χρειαστεί να ενημερώσω με τον νέο αριθμό λογαριασμού;

Όχι δε θα χρειαστεί να προβείτε σε καμία μεταβολή, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό.

3. Είμαι μισθοδοτούμενος/συνταξιούχος και ο μισθός/σύνταξή μου κατατίθεται κάθε μήνα στο λογαριασμό μου. Χρειάζεται να κάνω κάτι;

Όχι δε θα χρειαστεί να προβείτε σε καμία ενέργεια καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό


Προθεσμιακές καταθέσεις

Συχνές ερωτήσεις

1. Θα έχω το ίδιο επιτόκιο στην Π/Κ;

Ναι, το επιτόκιο θα παραμείνει αμετάβλητο μέχρι την ημερομηνία λήξης της Π/Κ σας.

2. Τα χαρακτηριστικά (διάρκεια, ημερομηνία έναρξης & λήξης, επιτόκιο) της Π/Κ που διατηρούσα στην πρώην Ελληνική Τράπεζα, θα παραμείνουν ίδια;

Η διάρκεια, η ημερομηνία έναρξης & λήξης και το επιτόκιο θα παραμείνουν αμετάβλητα.

Γενικές ερωτήσεις

1. Χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια για την προθεσμιακή που ήδη έχω; Πώς θα λάβω τα χρήματα στη λήξη της;

Τα χρήματα θα πιστωθούν στο συνδεδεμένο λογαριασμό που έχετε δηλώσει όταν ξεκίνησε η προθεσμιακή σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της τράπεζας προκειμένου να επιβεβαιώσετε με ποιον από τους καταθετικούς λογαριασμούς που διατηρείτε στην τράπεζα συνδέεται η Π/Κ σας.

2. Μπορώ να κάνω προεξόφληση της Π/Κ που διατηρώ;

Ναι. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Τράπεζας για την προεξόφληση της Π/Κ που έχετε.

3. Με τη λήξη της προθεσμιακής μου κατάθεσης, θα πρέπει να επιλέξω μία Π/Κ από τα προϊόντα της Τράπεζας Πειραιώς;

Ναι. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα για να επιλέξετε ένα από τα προθεσμιακά προϊόντα που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς.


Ενοποίηση Συστημάτων Ελληνικής web banking & winbank

1. Από πού μπορώ να μπω στο web banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα πρέπει να πληκτρολογήσετε είναι www.winbank.gr. Οι κωδικοί εισόδου σας θα παραμείνουν οι ίδιοι με αυτούς που κάνατε είσοδο στο Hellenic Net Banking και θα τους πληκτρολογείτε στην αρχική οθόνη εισόδου της winbank.

Σημείωση: Αν είστε εταιρικός χρήστης (νομικό πρόσωπο), το υφιστάμενο Username σας (Αρ. Συνδρομητή) θα χρησιμοποιείτε για πρόσβαση στην προσωπική σας winbank. Για να έχετε πρόσβαση ως εταιρικός χρήστης θα πρέπει να πληκτρολογείτε στο πεδίο «Username» το username που σας έχει σταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο.

2. Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από το Hellenic Net Banking στην πλατφόρμα της winbank προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Η αντιστοιχία στην χρήση των κωδικών σας στην πλατφόρμα της winbank είναι η εξής:

Ιδιώτες:

Στο πεδίο «Username» θα καταχωρείτε τον «Aρ. Συνδρομητή»
Στο πεδίο «Password» θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Πρόσβασης»

Εταιρίες (Νομικά πρόσωπα):

Στο πεδίο «Username» θα καταχωρείτε το username που σας έχει αποσταλεί στο κινητό σας
Στο πεδίο «Password» θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Πρόσβασης»

3. Είμαι κάτοχος κωδικών της winbank και κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία εξακολουθώ να έχω εικόνα μόνο των προϊόντων της Τράπεζας Πειραιώς και όχι και αυτών που διατηρώ και στην πρώην Ελληνική Τράπεζα. Τι ενέργειες θα πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου οι υπάλληλοι να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να γίνει μοναδικοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων που είχατε δηλώσει στις δυο τράπεζες.

Εφόσον ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, πλέον κάνοντας είσοδο με τους κωδικούς της winbank, θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα που διατηρείτε τόσο στην Τράπεζα Πειραιώς όσο και στην πρώην Ελληνική Τράπεζα.

Ωστόσο μέχρι να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, έχετε την δυνατότητα κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο Hellenic Net Banking να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα της πρώην Ελληνικής Τράπεζας και αντίστοιχα κάνοντας είσοδο στην πλατφόρμα της winbank με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην winbank να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα της Πειραιώς.

4. Θα πρέπει να κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία winbank web banking;

Ιδιώτες: Δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια καθώς με την πρώτη επιτυχημένη είσοδό σας στο winbank web banking αποδέχεσθε ηλεκτρονικά τη νέα σας σύμβαση.
Εταιρίες: Θα πρέπει σε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς να υπογραφεί η νέα σύμβαση για την χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους νομίμως για το σκοπό αυτό εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους της εταιρείας σας.

5. Το Digi Pass που χρησιμοποιούσα στο web banking της πρώην Ελληνικής Τράπεζας θα εξακολουθώ να το χρησιμοποιώ;

H συσκευή Digi Pass της υπηρεσίας Hellenic Net Banking καταργείται και δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις συναλλαγές σας στη winbank.

Η καταχώρηση extraPIN κατά την είσοδό σας στη winbank είναι προαιρετική και μόνο εφόσον έχετε προμηθευτεί τη συσκευή extraPIN generator της Τράπεζας Πειραιώς.

6. Η χρήση του προσέδιδε μια επιπλέον ασφάλεια στις συναλλαγές μου. Υπάρχει κάποια αντίστοιχη υπηρεσία στην Tράπεζα Πειραιώς;

Η καταχώρηση extraPIN είναι απαραίτητη σε αρκετές, κυρίως εγχρήματες, συναλλαγές (πχ. εμβάσματα). Mπορεί, επίσης, να χρησιμοποιείται προαιρετικά ως προαπαιτούμενο για την είσοδο σας στη winbank.

Η αποστολή extraPIN μπορεί να γίνει είτε μέσω δωρεάν SMS στο κινητό σας τηλέφωνο είτε μέσω της συσκευής extraPIN generator.

Εάν έχετε χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, μέσα από την υπηρεσία winbank web banking έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε δωρεάν την υπηρεσία του SMS extraPIN.

Εάν δεν έχετε χρεωστική κάρτα Τράπεζας Πειραιώς ή εάν είστε εταιρικός χρήστης μπορείτε να επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί και να δηλώσετε το κινητό που θέλετε να σας αποστέλλετε το SMS extraPIN ή να προμηθευτείτε συσκευή extraPIN generator.

7. Εφόσον πλέον το e-token δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να το επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα;

Όχι, δε χρειάζεται να το επιστρέψετε σε κάποιο κατάστημα καθώς πλέον δεν λειτουργεί.

8. Πώς θα μπορούσα μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να επαναφέρω τα όρια στις συναλλαγές που είχα θέσει στο Hellenic Net Banking;

Ιδιώτες: Οι Ιδιώτες στη winbank κατά βάση δεν χρησιμοποιούν ειδικά όρια και περιορισμούς στις συναλλαγές τους. Αν ωστόσο για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να έχετε όρια ή να θέσετε περιορισμούς, επικοινωνήστε είτε τηλεφωνικά στο 18 28 38 ή 210 3288000, είτε μέσω e-mail στο support@winbank.gr για να μας ενημερώσετε σχετικά και να προβούμε στις αντίστοιχες ενέργειες.

Εταιρίες: Τα όρια των συναλλαγών σας ενδέχεται να είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα συγκριτικά με τα δικαιώματα που είχατε στο Hellenic Net Banking. Όλες οι ρυθμίσεις μπορούν να μεταβληθούν μετά την υπογραφή της σύμβασης χορήγησης πρόσβασης στη winbank ,εφόσον απαιτείται, ή/και την προσκόμιση στην Τράπεζα των απαραίτητων εταιρικών και λοιπών εγγράφων.

9. Μπορώ να δω τις κινήσεις του λογαριασμού μου στην πρώην Ελληνική Τράπεζα και για πόσο χρονικό διάστημα;

Θα πρέπει μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να κατευθυνθείτε μέσω του μενού Διαχείριση Λογαριασμών στη νέα επιλογή με το ιστορικό κινήσεων Λογαριασμών Συγχωνευμένων Τραπεζών. Από εκεί μπορείτε να δείτε τις κινήσεις του λογαριασμού για το τελευταίο εξάμηνο.

10. Μπορώ να δω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Ναι, μπορείτε.

11. Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς ένα φορέα ή επιχείρηση, μέσω του Hellenic Net Banking. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνταν από τους πελατες του Hellenic Net Banking (Ιδιωτών & Επιχειρήσεων) θα πραγματοποιούνται πλέον από την υπηρεσία winbank web banking. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα πραγματοποίησής τους μέσω του www.easypay.gr καθώς και της υπηρεσίας winbank phone banking.


Συχνές Ερωτήσεις για τη χρεωστική κάρτα της Ελληνικής Τράπεζας

Οι πελάτες χρεωστικών καρτών πρώην Ελληνικής Τράπεζας μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται από το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων και ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην Ελληνικής.

Οι χρεωστικές σας κάρτες πρώην Ελληνικής θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν κανονικά και όλα τα χαρακτηριστικά τους παραμένουν ως έχουν.

Οι χρεωστικές κάρτες πρώην Ελληνικής δεν διατίθενται πλέον.

1. Έχω στην κατοχή μου χρεωστική κάρτα της πρώην Ελληνικής Τράπεζας. Μπορώ να την χρησιμοποιώ;

H χρεωστική σας κάρτα της πρώην Ελληνικής Τράπεζας παύει να λειτουργεί αυτόματα στις 12/7/2013 στις 14:00. Έχει αποσταλεί επιστολή που σας ενημερώνει για τις ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Συγκεκριμένα σας παραπέμπει να επισκεφτείτε από τις 15/7/2013 οποιοδήποτε κατάστημα του ενοποιημένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, πρώην ΑΤΕbank, όπου μπορείτε να αποκτήσετε άμεσα την κάρτα Visa Debit Πειραιώς και να συνδέσετε σε αυτήν τους λογαριασμούς που είχατε στη χρεωστική σας κάρτα της Ελληνικής Τράπεζας.

2. Διατηρώ χρεωστική κάρτα Visa Debit Πειραιώς και χρεωστική κάρτα της πρώην Ελληνικής Τράπεζας. Πρέπει να αποκτήσω νέα κάρτα για τους λογαριασμούς μου στην πρώην Ελληνική Τράπεζα;

Δεν χρειάζεται να αποκτήσετε νέα κάρτα για τους λογαριασμούς σας της πρώην Ελληνικής Τράπεζας. Μπορείτε να επισκεφτείτε οποιοδήποτε κατάστημα του ενοποιημένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, πρώην ΑΤΕbank, ώστε να συνδέσετε τους λογαριασμούς που είχατε στην πρώην Ελληνική Τράπεζα στην ήδη υπάρχουσα χρεωστική σας κάρτα Visa Debit Πειραιώς.

3. Είμαι κάτοχος χρεωστικής κάρτας της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, την οποία δεν είχα ενεργοποιήσει / είχε λήξει / έχασα/ μου έκλεψαν το πλαστικό. Πρέπει να δηλώσω την απώλειά της;

Δεν χρειάζεται να γίνει κάποια ενέργεια για την ακύρωση της κάρτας στα μηχανογραφικά μας συστήματα, καθώς δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις 12/7/2013 στις 14:00. Από τις 15/07/2013 μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα του ενοποιημένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην ΑΤΕbank, για να εκδώσετε νέα κάρτα Visa Debit Πειραιώς.

4. Ποιά είναι η λειτουργία της χρεωστικής κάρτας Visa Debit; Γιατί να την επιλέξω;

Η χρεωστική σας κάρτα του Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς, σας προσφέρει τη δυνατότητα να κάνετε όλες σας τις συναλλαγές όπου κι αν βρίσκεστε, με άνεση και ασφάλεια, παντού και πάντα.

Μπορείτε να τη χρησιμοποιείτε στις καθημερινές σας αγορές αντί για μετρητά

  • στα ΑΤΜ με το σήμα Visa σε όλο τον κόσμο για αναλήψεις και ερωτήσεις υπολοίπου
  • στα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς για καταθέσεις, μεταφορές χρημάτων, πληρωμή πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς, λογαριασμών ΔΕΗ και ΟΤΕ, αποστολή μετρητών προς τρίτους με την υπηρεσία ΄Λεφτά στο Λεπτό΄, ανανέωση χρόνου ομιλίας κ.α.

5. Κατοικώ εκτός Ελλάδος και δεν έχω πρόσβαση σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς Ελλάδος. Πώς μπορώ να αντικαταστήσω τη χρεωστική της πρώην Ελληνικής Τράπεζας με Visa Debit Πειραιώς;

Εφόσον έχετε δηλώσει διεύθυνση αλληλογραφίας στο εξωτερικό, έχει αποσταλεί επιστολή που σας ενημερώνει για τις ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Συγκεκριμένα θα σας σταλεί η κάρτα ταχυδρομικώς μαζί με τα ακόλουθα έγγραφα:

Αίτηση & Σύμβαση Χορήγησης Χρεωστικής Κάρτας Visa Debit
Το έγγραφο «Αίτηση & Σύμβαση Χορήγησης Χρεωστικής Κάρτας Visa Debit» θα πρέπει να το υπογράψετε και να το επιστρέψετε είτε ταχυδρομικώς στην διεύθυνση P.O. 3501, 102 00 ATHENS, GREECE, είτε μέσω fax στο +30 210 9294 680.

Μετά την παραλαβή του εγγράφου ή την υπογραφή του από τον πληρεξούσιο σας, θα σας αποσταλεί ταχυδρομικώς ή με συστημένη αλληλογραφία ο προσωπικός αριθμός PIN.

Μόλις παραλάβετε κάρτα και pin μπορείτε να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας καλώντας στο Call Center της Τράπεζας στο τηλέφωνο +30 210 3898989.

6. Κατοικώ στην Κύπρο και επιθυμώ να αντικαταστήσω τη χρεωστική κάρτα της πρώην Ελληνικής με την χρεωστική κάρτα της Visa Debit Πειραιώς από κάποιο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς Κύπρου. Γίνεται;

Δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση της χρεωστικής κάρτας της πρώην Ελληνικής με την Visa debit Πειραιώς από τα καταστήματα της τράπεζας Πειραιώς Κύπρου. Εφόσον έχετε δηλώσει διεύθυνση αλληλογραφίας στην Κύπρο, σας έχει αποσταλεί επιστολή που σας ενημερώνει για τις ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Συγκεκριμένα:

Η Visa Debit της Τράπεζας Πειραιώς θα μπορεί να σας σταλεί ταχυδρομικώς ή να την παραλάβετε από κάποιο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς Κύπρου που σας εξυπηρετεί, μαζί με τα ακόλουθα έγγραφα:

Αίτηση & Σύμβαση Χορήγησης Χρεωστικής Κάρτας Visa Debit

Το έγγραφο «Αίτηση & Σύμβαση Χορήγησης Χρεωστικής Κάρτας Visa Debit» θα πρέπει να το υπογράψετε και να το επιστρέψετε είτε ταχυδρομικώς στην διεύθυνση P.O. 3501, 102 00 ATHENS, GREECE, είτε μέσω fax στο 0030 210 9294 680 είτε μέσω του καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς Κύπρου που θα παραλάβετε την κάρτα σας.

Μόλις παραλάβετε κάρτα και pin μπορείτε να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας καλώντας στο Call Center της Τράπεζας στο τηλέφωνο +30 210 3898989.

7. Έχω δηλώσει την χρεωστική κάρτα της πρώην Ελληνικής ώστε να εξοφλούνται κάποιες συνδρομές και λογαριασμοί. Τι πρέπει να κάνω για να συνεχίζονται να πληρώνονται μέσω κάρτας;

Όχι, θα πρέπει να ενημερώσετε τις αντίστοιχες εταιρίες για τα νέα στοιχεία της κάρτας σας προκειμένου να ενεργοποιηθούν εκ νέου οι εντολές εξόφλησης.


Συχνές Ερωτήσεις πιστωτικών καρτών πρώην Ελληνικής Τράπεζας

Οι πιστωτικές κάρτες Hellenicard Visa, Hellenicard Visa Gold και Hellenicard Gold Visa Εταιρική της πρώην Ελληνικής Τράπεζας έχουν ήδη αντικατασταθεί από τις πιστωτικές κάρτες Miles & More World MasterCard, Miles & More World MasterCard Gold και Πειραιώς Visa Business Gold αντίστοιχα, της Τράπεζας Πειραιώς.

Οι πιστωτικές κάρτες πρώην Ελληνικής Τράπεζας δεν διατίθενται πλέον.

1. Μπορώ να εκδώσω νέα πιστωτική κάρτα πρώην Ελληνικής Τράπεζας σε οποιοδήποτε κατάστημα τόσο της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, όσο και της Τράπεζας Πειραιώς;

Νέα κάρτα πρώην Ελληνικής Τράπεζας δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Βεβαίως, μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς ή του πρώην δικτύου ATEbank και να κάνετε αίτηση για έκδοση κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.

2. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά της νέας μου κάρτας Miles & More World MasterCard, Miles & More World MasterCard Gold ή Πειραιώς Visa Business Gold;

Τα χαρακτηριστικά της νέας σας κάρτας υπάρχουν αναλυτικά, στις αντίστοιχες σελίδες του site της Τράπεζας Πειραιώς, Miles & More World MasterCard, Miles & More World MasterCard Gold και Πειραιώς Visa Business Gold. Επιπλέον, μπορείτε να καλέσετε στο 18 28 38 ή το 210 3288 000.

3. Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τη νέα πιστωτική μου κάρτα Τράπεζας Πειραιώς;

Για ενεργοποίηση κάρτας, μπορείτε να καλέσετε στο 210 389 8989 και 0030 210 328 8000 (από το εξωτερικό) όλο το 24ωρο, ή να επισκεφθείτε οποιοδήποτε ΑΤΜ του δικτύου Τράπεζας Πειραιώς και του πρώην δικτύου ATEbank έχοντας μαζί σας την κάρτα σας και τον προσωπικό αριθμό αναγνώρισης (PIN).

4. Πού μπορώ να καλέσω για απώλεια / κλοπή της νέας πιστωτικής μου κάρτας;

Για απώλεια κάρτας, θα χρειαστεί να καλέσετε στο 18 28 38 και 0030 210 328 8000 (από το εξωτερικό), όλο το 24ωρο.

5. Δεν έχω παραλάβει ακόμα τη νέα μου πιστωτική / εταιρική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς. Από πού μπορώ να την παραλάβω;

Θα χρειαστεί να καλέσετε στο 18 28 38 προκειμένου να ενημερωθείτε για την παραλαβή της νέας σας κάρτας.

6. Από ποιά ημερομηνία θα μπορώ να χρησιμοποιήσω τη νέα μου πιστωτική κάρτα Τράπεζας Πειραιώς;

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε άμεσα τις κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς, αφού προηγουμένως τις ενεργοποιήσετε τηλεφωνικά ή μέσω ΑΤΜ.

7. Πού μπορώ να πληρώσω την νέα μου πιστωτική κάρτα Τράπεζας Πειραιώς;

Στο δίκτυο καταστημάτων και ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς και το πρώην δίκτυο ΑΤΕbank, ηλεκτρονικά μέσω winbank (έχοντας προμηθευτεί κωδικούς από οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς) ή στα ΕΛ.ΤΑ.

8. Η εντολή αυτόματης εξόφλησης πού έχω δώσει για την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Ελληνικής Τράπεζας ισχύει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών από την κάρτα μέσω καταθετικού λογαριασμού, εξακολουθεί να είναι σε ισχύ και να εκτελείται και για τις χρεώσεις από τη χρήση της κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς πού θα παραλάβετε.

9. Οι εντολές εξόφλησης μηνιαίων λογαριασμών και συνδρομών πού έχω δώσει (π.χ. λογαριασμοί ΔΕΚΟ, τηλεφωνίας κλπ) ισχύουν;

Όχι, θα πρέπει να ενημερώσετε τις αντίστοιχες εταιρίες για τα νέα στοιχεία της κάρτας σας προκειμένου να ενεργοποιηθούν εκ νέου οι εντολές εξόφλησης.


Στεγαστικά δάνεια

Η Τράπεζα Πειραιώς πραγματοποίησε την ενοποίηση των συστημάτων της πρώην Ελληνικής στο ενιαίο περιβάλλον συστημάτων πληροφορικής της Τράπεζας Πειραιώς.

Από αυτή τη διαδικασία δεν έχει επέλθει καμία μεταβολή στους όρους του στεγαστικού δανείου που έχετε λάβει από την πρώην Ελληνική, για το οποίο και θα εξακολουθούν να ισχύουν όσα αποτυπώνονται στη σύμβαση που υπογράψατε.

Στη συνέχεια παρατίθενται ερωτήσεις που ενδεχομένως προκύψουν αναφορικά με τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο παρακολούθησης του στεγαστικού σας δανείου.

1. Ο αριθμός λογαριασμού του δανείου μου, φαίνεται να είναι διαφορετικός από αυτόν που είχα μέχρι σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι έχει αλλάξει το δάνειό μου;

Η αλλαγή στον αριθμό του λογαριασμού σας έχει γίνει για λειτουργικούς λόγους στα πλαίσια της ενοποίησης των συστημάτων και δεν επηρεάζει την ομαλή λειτουργία του δανείου σας. Τόσο με τον προηγούμενο όσο και με τον νέο σας αριθμό λογαριασμού θα είναι εφικτή η εξυπηρέτησή σας από το ενοποιημένο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς και της πρώην Ελληνικής.

2. Θα υπάρξει κάποια μεταβολή στα χαρακτηριστικά του δανείου μου μετά την ενοποίηση των συστημάτων;

Τα χαρακτηριστικά και οι όροι του στεγαστικού σας δανείου δεν θα επηρεαστούν από την ενοποίηση των συστημάτων, συνεπώς το επιτόκιο και η διάρκεια του δανείου σας, η ημερομηνία καταβολής των δόσεων σας, η υφιστάμενη υποθήκη κ.λπ. θα εξακολουθούν να ισχύουν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη δανειακή σας σύμβαση.

3. Μπορώ να κάνω μερική ή ολική εξάλειψη της υποθήκης μου σε περίπτωση μερικής ή ολικής προεξόφλησης του δανείου μου; Ποιές είναι οι απαραίτητες ενέργειες και ποιά τα έξοδα;

Θα πρέπει να υποβάλλεται αίτημα στο κατάστημα χορήγησης του δανείου σας για να σας κατευθύνει για τις απαραίτητες ενέργειες. Για την παραπάνω διαδικασία δεν απαιτούνται έξοδα.

4. Στην πρώην Ελληνική το δάνειο μου εξοφλούνταν αυτόματα από τον καταθετικό λογαριασμό που διατηρούσα. Θα συνεχίζει να εξοφλείται με τον ίδιο τρόπο;

Ναι. Θα εξακολουθεί να ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης του δανείου σας.

5. Πώς θα μπορώ να ελέγξω τα στοιχεία του δανείου μου; [ποσό επόμενης δόσης, ημερομηνία πληρωμής, ενήμερο ποσό κλπ];

Θα μπορείτε να ενημερωθείτε από όλο το δίκτυο καταστημάτων, και από τις υπηρεσίες Winbank internet, Winbank phone banking και mobile application.

6. Θα υπάρξουν μεταβολές σε όρους του δανείου μου όπως π.χ η δυνατότητα προεξόφλησης;

Όλοι οι όροι που έχουν συμφωνηθεί θα ισχύουν ως έχουν και μετά την ενοποίηση των συστημάτων. Σε περιπτώσεις όπου επιθυμείτε εξειδικευμένη πληροφόρηση αναφορικά με τους όρους του δανείου σας θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί.


Καταναλωτικά δάνεια

Οι ερωτήσεις - απαντήσεις που ακολουθούν αποτελούν μία προσπάθεια παροχής της βασικής πληροφόρησης των υφιστάμενων δανειοληπτών καταναλωτικών δανείων πρώην Ελληνικής σχετικά με τα ισχύοντα χαρακτηριστικά, τις διαδικασίες και τους τρόπους εξυπηρέτησής τους.

Με την ενοποίηση των συστημάτων, οι δανειολήπτες έχουν πλέον ενημέρωση από περισσότερα εναλλακτικά δίκτυα συγκριτικά με πριν (winbank phone banking και mobile application), ενώ μπορούν να εξυπηρετηθούν από πολλά περισσότερα σημεία για την εξόφληση της δόσης του δανείου τους.

1. Τι επιτόκιο θα έχει το δάνειο μου μετά την ενοποίηση συστημάτων;

Το επιτόκιό σας θα είναι αυτό που έχει συμφωνηθεί με την πρώην Ελληνική.

2. Θα υπάρξει τροποποίηση της δόσης του δανείου μου;

Η δόση σας όπως και η ημερομηνία πληρωμής θα είναι η ίδια με αυτήν που είχατε πριν την ενοποίηση.

3. Θα υπάρξει μεταβολή στην διάρκεια του δανείου μου;

Η διάρκεια του δανείου σας θα είναι αυτή που έχετε συμφωνήσει με την πρώην Ελληνική.

4. Πώς θα μπορώ να ελέγξω τα στοιχεία του δανείου μου; (ποσό επόμενης δόσης, ημερομηνία πληρωμής, ενήμερο ποσό κλπ)

Θα μπορείτε να ενημερωθείτε από όλο το διευρυμένο Δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς και πρώην Ελληνική, και από τις υπηρεσίες winbank web banking, winbank phone banking και winbank mobile App.

5. Στην πρώην Ελληνική το δάνειό μου εξοφλούνταν αυτόματα μέσω του καταθετικού μου λογαριασμού. Θα συνεχίζει να εξοφλείται με τον ίδιο τρόπο;

Σωστά. Ο καταθετικός σας λογαριασμός όπως και το δάνειο σας, θα μεταπτωθούν στην τράπεζα Πειραιώς και θα εξακολουθεί να ισχύει η εντολή της αυτόματης εξόφλησης.

6. Θα μπορώ να κάνω κατάθεση στο λογαριασμό του δανείου μου σε οποιοδήποτε κατάστημα του Διευρυμένου Δικτύους της Τράπεζας Πειραιώς & πρώην Ελληνικής;

Φυσικά, το Διευρυμένο Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας Πειραιώς & πρώην Ελληνική είναι διαθέσιμο για όλες τις συναλλαγές σας.

7. Έχω καταναλωτικό δάνειο και στην πρώην Ελληνικής και στην Τράπεζα Πειραιώς. Θα πληρώνω δύο διαφορετικές δόσεις στα δύο δάνεια ή θα ενοποιηθούν;

Προς το παρόν θα συνεχίσετε να εξοφλείτε κανονικά τα δάνειά σας και εφόσον τεθεί ζήτημα συγχώνευσής τους, θα ενημερωθείτε από την τράπεζα.

8. Θα χρειαστεί να υπογράψω νέα σύμβαση για το δάνειό μου;

Θα ισχύει η αρχική σύμβαση που έχετε υπογράψει με την πρώην Ελληνική.

9. Ο αριθμός λογαριασμού του δανείου μου φαίνεται να είναι διαφορετικός από αυτόν που είχα μέχρι σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι έχει αλλάξει το δάνειο μου;

Το δάνειό σας ισχύει με τις ίδιες προϋποθέσεις που είχατε μέχρι σήμερα. Η αλλαγή στον αριθμό του λογαριασμού σας έχει γίνει για λειτουργικούς λόγους στα πλαίσια της ενοποίησης των συστημάτων της πρώην Ελληνική με τη τράπεζα Πειραιώς και δεν επηρεάζει τη λειτουργία του δανείου σας.

10. Το επιτόκιο που είχα για το όριο υπερανάληψης του λογαριασμού μου θα υποστεί κάποια μεταβολή;

Το επιτόκιό σας θα είναι ίδιο με αυτό που είχατε πριν την ενοποίηση.

11. Το δάνειο μου έχει καθυστέρηση, πού θα μπορώ να απευθυνθώ για να ενημερωθώ;

Σε όποιο από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς & πρώην Ελληνικής σας εξυπηρετεί.


Πληρωμές & Πάγιες Εντολές

Όλες οι πληρωμές προς τρίτους (πληρωμές λογαριασμών, πληρωμές προς οργανισμούς και εταιρείες) οι οποίες πραγματοποιούνταν στο δίκτυο της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

Αντίστοιχα, οι πάγιες εντολές που έχετε ως πελάτης της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, θα συνεχίσουν να ισχύουν και να εκτελούνται χωρίς καμία ενέργεια εκ μέρους σας.

1. Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς ένα φορέα ή επιχείρηση, μέσω του web banking της πρώην Ελληνικής Τράπεζας. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνταν από τους πελάτες του web banking της πρώην Ελληνικής Τράπεζας (Ιδιωτών & Επιχειρήσεων) θα πραγματοποιούνται πλέον μέσω winbank web banking. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα πραγματοποίησής τους μέσω του www.easypay.gr καθώς και της υπηρεσίας winbank phone banking.

2. Τι θα γίνει με τις πάγιες εντολές που είχα στο λογαριασμό μου στην πρώην Ελληνική Τράπεζα;

Οι οργανισμοί θα ενημερωθούν αυτόματα με τα νέα στοιχεία του λογαριασμού σας και οι όποιες πάγιες εντολές σας θα εκτελούνται κανονικά.

3. Είχα κάποιες πάγιες εντολές τις οποίες τώρα θα ήθελα να τις διακόψω. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να προχωρήσετε σε προσωρινή διακοπή ή οριστική ανάκληση αυτών των πάγιων εντολών μέσω οποιουδήποτε καταστήματος του δικτύου της τράπεζας ενώ μπορείτε να προχωρήσετε σε προσωρινή διακοπή και ηλεκτρονικά μέσω των υπηρεσιών winbank web & phone banking.

4. Επιθυμώ να μεταβάλω τα στοιχεία των πάγιων εντολών που είχα (μέγιστο ποσό εκτέλεσης, αριθμό παροχής σύνδεσης κλπ). Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε μεταβολή των πάγιων εντολών μέσω του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς & ΑΤΕbank όπως και ηλεκτρονικά μέσω των υπηρεσιών winbank web & phone banking.

5. Θα ήθελα να δω εάν είναι ενεργή κάποια πάγια εντολή που είχα ή αν εκτελέστηκε και πότε. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς & ΑΤΕbank, είτε ηλεκτρονικά μέσω των υπηρεσιών winbank web & phone banking.


Γενικές Ασφάλειες - Υφιστάμενα Ασφαλιστήρια

Συχνές ερωτήσεις

1. Έχω ασφαλιστήριο αυτοκινήτου από την Ελληνική Ασφαλιστική, το συμβόλαιο μου παραμένει σε ισχύ;

Βεβαίως, το συμβόλαιο σας είναι σε ισχύ χωρίς καμία αλλαγή μέχρι τη λήξη του.

2. Θα μπορέσω να το ανανεώσω ή θα πρέπει να απευθυνθώ σε άλλη εταιρία;

Βεβαίως και θα ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας. Για οποιαδήποτε μεταβολή στο συμβόλαιό σας μπορείτε να απευθυνθείτε στα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Tράπεζας Πειραιώς.

3. Είμαι πελάτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής και θέλω να πληρώσω τη δόση του συμβολαίου αλλά τώρα με την ενοποίηση των Τραπεζών δεν ξέρω τι ισχύει;

Μπορείτε να πληρώσετε το συμβόλαιο σας με μετρητά στο ταμείο σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Tράπεζας Πειραιώς.

4. Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Σε οποιοδήποτε κατάστημα από το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς &πρώην ΑΤΕbank.

Ασφάλειες Ζωής - Υφιστάμενα Ασφαλιστήρια

Συχνές ερωτήσεις

1. Είμαι πελάτης της πρώην Ελληνικής Τράπεζας και είχα ένα ασφαλιστήριο ζωής, μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει πλέον;

Το ασφαλιστήριο σας παραμένει σε ισχύ με τα ίδια προνόμια και όρους που το είχατε συνάψει.

2. Το ασφαλιστήριο μου το πλήρωνα μέσω πάγιας εντολής από τραπεζικό λογαριασμό, είναι σε ισχύ ή πρέπει να τη καταχωρήσω εκ νέου;

Η πάγια εντολή σας είναι σε ισχύ, δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε καμία περαιτέρω ενέργειά.

3. Έχω ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα στην πρώην Ελληνική Τράπεζα και θα ήθελα να ελέγξω τη μέχρι τώρα αξία εξαγοράς του.

Για να ενημερωθείτε για το ποσό μερικής ή ολικής εξαγοράς του προγράμματος σας, παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας με την METLIFE ALICO στο τηλέφωνο 210 87 87 300.

Γενικές ερωτήσεις

1. Είμαι πελάτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής και είχα ένα ομαδικό ασφαλιστήριο, θα ισχύει μετά την ένωση των τραπεζών;

Βεβαίως το ομαδικό ασφαλιστήριο που συμμετέχετε παραμένει σε ισχύ με τα προνόμια που είχατε υπογράψει.

2. Πώς θα πληρώσω το ασφαλιστήριο μου;

Ο τρόπος πληρωμής σας παραμένει ο ίδιος, μέσω πάγιας εντολής.

3. Θα ήθελα να ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου ή να προσθέσω μια extra ασφάλιση στο ήδη υπάρχον ασφαλιστικό πρόγραμμα.

Παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας με την METLIFE ALICO στο τηλέφωνο 210 87 87 300. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Tράπεζας Πειραιώς.