A- A+
Τα μέτρα προστασίας της Eurobank για τους πελάτες της λόγω κορωνοϊού - Ποια προμήθεια αναστέλλει

Επιστολή με την οποία προτρέπει τους πελάτες της να κάνουν χρήση των εναλλακτικών της δικτύων ώστε να αποφύγουν την επίσκεψη σε καταστήματά της απέστειλε η Eurobank.

Σε αυτήν αναφέρονται όλα τα μέτρα που έχει λάβει η τράπεζα με στόχο την άμεση και υπεύθυνη αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορονοϊού (COVID-19), για τη διευκόλυνση των πελατών στην
καθημερινότητά τους και για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Συγκεκριμένα, η Eurobank προτρέπει τους πελάτες της να λειτουργήσουν μέχρι νεωτέρας ως εξής:

  • Χρήση εναλλακτικών και ψηφιακών δικτύων

Στο πλαίσιο υποστήριξης της προσπάθειας περιορισμού των επισκέψεων σε χώρους συγχρωτισμού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εναλλακτικά και ψηφιακά Δίκτυα της τράπεζας, τα οποία σας εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη πραγματοποίηση των συναλλαγών σας, χωρίς να είναι αναγκαία η επίσκεψή σας σε κατάστημα.

Συγκεκριμένα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις καθημερινές συναλλαγές απλά, εύκολα και με ασφάλεια 24 ώρες το 24ωρο μέσω:

• των ψηφιακών καναλιών e-Βanking και Eurobank Mobile app

• του δικτύου των ΑΤΜ της Τράπεζας που καλύπτει ακόμα και τα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας

Μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς e-Banking, εύκολα και γρήγορα μέσω του eurobank.gr (ενότητα: Πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης).

  • Ανέπαφες συναλλαγές

Η τράπεζα προτρέπει τους πελάτες της να χρησιμοποιούν ανέπαφα την πιστωτική και χρεωστική τους κάρτα προκειμένου να περιοριστεί η χρήση των μετρητών.

Επιπλέον μέχρι τις 30 Απριλίου 2020, η επανέκδοση της χρεωστικής σας κάρτας λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής θα πραγματοποιείται χωρίς χρέωση.

  • Τηλεφωνική επικοινωνία με εξειδικευμένα στελέχη

Τα εξειδικευμένα στελέχη των υπηρεσιών Personal Banking και Business Banking και τα στελέχη των κέντρων εξυπηρέτησης Private Banking είναι στη διάθεσή σας, ώστε να σας εξυπηρετήσουν και τηλεφωνικά.

Ειδικά για τις επιχειρήσεις που έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία v-Banking, τα στελέχη της υπηρεσίας είναι στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουν, μέσω video κλήσης όπου και αν βρίσκεστε.

  • Δίκτυο Καταστημάτων

Τα στελέχη των καταστημάτων είναι στη διάθεσή σας με στόχο πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτησή σας.

Δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και ασφάλεια τόσο των πελατών όσο και των στελεχών των καταστημάτων η τράπεζα έχει προχωρήσει στις ακόλουθες ενέργειες:

• Αναλυτική ενημέρωση και εφαρμογή των οδηγιών του ΕΟΔΥ (www.eody.gov.gr) σχετικά με την προφύλαξη και την προσωπική υγιεινή και συνεργασία με λοιμωξιολόγους για έγκυρες και επιστημονικές απαντήσεις, σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης του ιού.

• Συγκεκριμένες οδηγίες για τους εργαζόμενους που εμφανίζουν συμπτώματα του ιού, που έχουν υποψία μόλυνσης, που έχουν επιστρέψει πρόσφατα από περιοχές με τεκμηριωμένη συνεχιζόμενη μετάδοσή του COVID-19 ή που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

• Έμφαση στην καθημερινή καθαριότητα στους χώρους εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά και διανομή αντισηπτικού υγρού σε όλες τις μονάδες και τα καταστήματα της Τράπεζας.

• Απαγόρευση επαγγελματικών ταξιδιών στο εξωτερικό και αντικατάστασή τους μέσω tel conferences, videoconferences και αυστηρή σύσταση για αποφυγή προσωπικών ταξιδιών στο εξωτερικό.

• Απαγόρευση πολυπληθών συναντήσεων και αντικατάστασή τους, όπου αυτό είναι εφικτό, με
teleconferences ή videoconferences.

• Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (τηλεργασία).