A- A+
Τα 5 προνόμια στην ασφάλιση ΙΧ από την AXA - Οι εκπτώσεις
Σημαντικά προνόμια που επιβραβεύουν τους πιστούς πελάτες και εξασφαλίζουν άμεση εξυπηρέτηση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, προσφέρει η AXA Ασφαλιστική.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, οι άνθρωποι της ΑΧΑ εστιάζουν στην υψηλή αξία και το επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/κόστους.

Τα 5 προνόμια

Αναλυτικότερα, η ασφάλιση του ΙΧ στην AXA συνεπάγεται τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

- Άμεση αποζημίωση - συνεργαζόμενα συνεργεία

Οι πελάτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν ανάμεσα από 3 προγράμματα ασφάλισης (Classic, Extra, Premium), με το 90% των αποζημιώσεων να ολοκληρώνονται σε διάστημα 20 ημερών.

Επιπλέον, οι ασφαλισμένοι μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα.

- Έκπτωση στους πιστούς πελάτες

Η σχέση αξίας/κόστους βελτιώνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών.

Επίσης υπάρχει επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση Κατοικίας και Αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το 2ο και 3ο έτος ασφάλισης.

- Άτοκες δόσεις

Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της Alpha Bank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%.

Την ίδια στιγμή, η ΑΧΑ, συμμετέχοντας ως μεγάλος συνεργάτης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus πόντων προσφέρει 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνεται με την κάρτα.

- Χρέωση ανά χλμ

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ ήταν οι πρώτοι στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας που απάντησαν στην ανάγκη των ασφαλισμένων να καταβάλλουν λιγότερα ασφάλιστρα αν δεν κινούνται πολύ με το όχημά τους.

Έτσι, δημιούργησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.

- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες, η ΑΧΑ έχει δώσει στην αγορά το στίγμα της σωστής επικοινωνίας.

Αυτή επιτυγχάνεται μέσω του δικτύου ασφαλιστών, μέσα από τις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν 84% των κλήσεων σε 60 δευτερόλεπτα όσο και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή MyAXA όπου οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα έγγραφα 24 ώρες το 24ωρο.

Παράλληλα, έχει δοθεί προσοχή στο να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταλάβουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από απλή γλώσσα τους όρους της ασφάλισης, τις καλύψεις και τους περιορισμούς του ασφαλιστηρίου τους.

Οι online πλατφόρμες

Μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημά σας, γρήγορα, οικονομικά και online μέσα σε 5 λεπτά, με όλες τις παρακάτω πλατφόρμες.