A- A+
Τα 17 έφτασαν τα καταστήματα της Optima Bank - Η πρώτη τράπεζα χωρίς ταμεία

Δίκτυο 17 καταστημάτων διαθέτει πλέον η Optima Bank, η οποία άρχισε την λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2019, αποτελώντας την πρώτη τράπεζα που λειτουργεί χωρίς ταμεία.

Πρόκειται επίσης για το πρώτο νέο εγχείρημα στον κλάδο, μετά την ριζική αναδιάταξη του εγχώριου τραπεζικού συστήματος, ως απόρροια της οικονομικής κρίσης.

Η πρώτη φάση επέκτασης του δικτύου της Optima Bank προχωρά με ταχείς ρυθμούς.

Στόχος της τράπεζας, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο πρόεδρος της Optima Bank Γιώργος Τανισκίδης, είναι ένα σύγχρονο δίκτυο που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές, πραγματικές ανάγκες της αγοράς και της κοινωνίας.

Οι πελάτες της, μέσα από το μοντέλο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους σε όλους τους τομείς της τραπεζικής και επενδυτικής δραστηριότητας.

Στα καταστήματα της Optima bank τα ταμεία, όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, θα αποτελούν παρελθόν, αφού ακόμη και οι εγχρήματες συναλλαγές δεν θα πραγματοποιούνται σε γκισέ, αλλά σε γραφεία συνεργασίας.

Μεταξύ άλλων, οι συναντήσεις των πελατών με τους συμβούλους των καταστημάτων θα λαμβάνουν χώρα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την άνεση και την ιδιωτικότητα των πελατών.

Το νέο μοντέλο ανάπτυξης

«Το μοντέλο «κάθε γωνιά και τράπεζα» είναι ξεπερασμένο, μη βιώσιμο. Εμείς έχουμε περάσει από το παλιό "bricks and mortar" (σ.σ. μοντέλο ανάπτυξης αποκλειστικά μέσω καταστημάτων) στο "clicks and mortar", δηλαδή σε έναν συνδυασμό καταστημάτων και καινοτόμων εργαλείων που αξιοποιούν τις τεράστιες δυνατότητες της ψηφιακής εποχής« σημειώνει ο κ. Τανισκίδης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «πιστεύουμε σε ένα ''Phigital'' μέλλον, (σ.σ. μεταξύ φυσικού και ψηφιακού) οπού ο φυσικός κόσμος και οι νέες τεχνολογίες θα βρίσκονται ακόμη πιο κοντά μεταξύ τους».

Η στόχευσή της Optima Bank είναι η λιανική τραπεζική, ωστόσο, αναφέρει ο κ. Τανισκίδης «σήμερα καλούμαστε να στηρίξουμε την επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί τεράστιο πλήγμα. Θα το κάνουμε στην πράξη. Οι επιχειρήσεις που κατάφεραν να επιβιώσουν ή ακόμη και να ανθίσουν την τελευταία δεκαετία αξίζουν κάθε δυνατή βοήθεια από την πλευρά των τραπεζών».

Τα πλεονεκτήματά της

Αναφερόμενος στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Optima ο Γιώργος Τανισκίδης, διοικητικό τραπεζικό στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα από τις επιτελικές θέσεις που έχει περάσει, αναφέρεται στη διαφορετική, καλύτερη εμπειρία που παρέχει η τράπεζα.

Η Optima bank μετασχηματίστηκε με αυτόν τον στόχο. Να αλλάξει τα δεδομένα και να κάνει την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία.

«Για να το πετύχουμε είδαμε τα πάντα από την αρχή. Κυρίως όμως είδαμε την τράπεζα μέσα από τα μάτια του πελάτη. Αυτό που ζητά σήμερα από μια τράπεζα είναι να μην ταλαιπωρείται, να μην χάνει τον χρόνο του και κυρίως να βρίσκει λύσεις στα μέτρα του» τονίζει ο πρόεδρος της Optima Bank.

Και προσθέτει πως «αυτό ακριβώς κάναμε, με καταστήματα που είναι μοντέρνα, άνετα και φιλόξενα, με προϊόντα και υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες του πελάτη και δεν ζητούν από τον πελάτη να προσαρμοστεί στα προϊόντα».