Σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφουν οι πωλήσεις προϊόντων μέσω των μέσω κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα της PayPal, το τελευταίο εξάμηνο τουλάχιστον οι μισοί Έλληνες (54%) έχουν πραγματοποιήσει μία αγορά μέσω των social media.
Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό σε ευρωπαϊκό έδαφος, το οποίο βρίσκεται 11 ποσοστιαίες μονάδες άνω του μέσου όρου στην ΕΕ (43%).
Πόσα αγοράζουμε
Με βάση τα αποτελέσματα της ίδια έρευνας, το 66% των εμπόρων λιανικής στη χώρα μας διαθέτει επί του παρόντος προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των social media.
Μπορεί ακόμη μόνο το 25% των πωλήσεων να γίνεται με αυτόν τον τρόπο, ποσοστό σημαντικά χαμηλότερα σε σύγκριση με άλλες χώρες, ωστόσο οι ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς αυτής είναι σημαντικοί.
Συγκεκριμένα, 1 στους 4 Έλληνες (25%) πραγματοποίησε αγορές μέσω οιασδήποτε πλατφόρμας social commerce τουλάχιστον μία φορά σε εβδομαδιαία βάση το 2022.
Η μέση μηνιαία δαπάνη, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ανήλθε στα 158 ευρώ, ενώ εμφανής είναι η προτίμηση των καταναλωτών προς τα είδη ένδυσης-υπόδησης.