A- A+
Στροφή στις αγορές προϊόντων μέσω των social media για τους Έλληνες καταναλωτές - Πόσα ψώνισαν το 2022

Σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφουν οι πωλήσεις προϊόντων μέσω των μέσω κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με έρευνα της PayPal, το τελευταίο εξάμηνο τουλάχιστον οι μισοί Έλληνες (54%) έχουν πραγματοποιήσει μία αγορά μέσω των social media.

Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό σε ευρωπαϊκό έδαφος, το οποίο βρίσκεται 11 ποσοστιαίες μονάδες άνω του μέσου όρου στην ΕΕ (43%).

ADVERTISEMENT

Πόσα αγοράζουμε

Με βάση τα αποτελέσματα της ίδια έρευνας, το 66% των εμπόρων λιανικής στη χώρα μας διαθέτει επί του παρόντος προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των social media.

Μπορεί ακόμη μόνο το 25% των πωλήσεων να γίνεται με αυτόν τον τρόπο, ποσοστό σημαντικά χαμηλότερα σε σύγκριση με άλλες χώρες, ωστόσο οι ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς αυτής είναι σημαντικοί.

Συγκεκριμένα, 1 στους 4 Έλληνες (25%) πραγματοποίησε αγορές μέσω οιασδήποτε πλατφόρμας social commerce τουλάχιστον μία φορά σε εβδομαδιαία βάση το 2022.

Η μέση μηνιαία δαπάνη, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ανήλθε στα 158 ευρώ, ενώ εμφανής είναι η προτίμηση των καταναλωτών προς τα είδη ένδυσης-υπόδησης.