Διαθέσιμη στους πολίτες είναι η υπηρεσία των ΚΕΠ, myKEPlive, μέσω της οποίας μπορούν να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως, ενώ και τα ραντεβού κλείνονται μέσω διαδικτύου.
Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Στόχος του είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ.
Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
Οι διαθέσιμες υπηρεσίες
Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Συγκεκριμένα, μπορείτε να επιλέξετε μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:
- Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
- Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Πώς κλείνετε ραντεβού
Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Το ραντεβού κλείνεται στη διεύθυνση https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive, κάνοντας χρήση των κωδικών Taxis για είσοδο.
Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:
- Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
- Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
- Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
- Την διεύθυνση επικοινωνίας του