A- A+
Στοιχεία πελατών της σε marketers θα δίνει η Mastercard - Θα κερδίζουν εκπτώσεις
Στην πώληση στοιχείων πελατών της σε εταιρείας προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών θα προχωρήσει η Mastercard. Θα πρέπει οι καταναλωτές να έχουν ενημερωθεί και εγκρίνει τη διαδικασία, ενώ θα κερδίζουν εκπτώσεις.

Όπως έγινε γνωστό, ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός Mastercard αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τη βάση δεδομένων που διαθέτει αναλύοντας τα στοιχεία των συναλλαγών.

Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα των Financial Timers, στόχος είναι να δόσει τη δυνατότητα σε εταιρείες προώθησης πωλήσεων για άμεσο marketing στους καταναλωτές.

Η Mastercard, η οποία θα ξεκινήσει τη σχετική πρωτοβουλία τον ερχόμενο Φεβρουάριο, δεσμεύεται για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών.

Η προστασία των δεδομένων

Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες που θα πουλά στους marketer θα είναι ανώνυμες και θα δίνονται μόνο ως ομάδες πιθανών πελατών και όχι με ατομικά στοιχεία, ενώ δεν θα δίνονται στοιχεία με αριθμούς πιστωτικών καρτών.

Σημειώνεται ότι την ίδια διαδικασία ακολουθεί η Visa, η οποία παρέχει σε τρίτες εταιρείες τη δυνατότητα να αποστέλλουν μηνύματα σε καταναλωτές βάσει παλαιότερων συναλλαγών τους.

Ωστόσο, αυτό γίνεται μόνο σε όσους έχουν δεχθεί να λαμβάνουν τέτοιες διαφημίσεις με αντάλλαγμα εκπτώσεις και άλλα κίνητρα.