A- A+
Συμπλήρωσε 10 χρόνια το Personal Banking της Eurobank - Τι προσφέρει
Τα 10 χρόνια συμπλήρωσε το Personal Banking της Eurobank, η υπηρεσία προνομιακής εξυπηρέτησης για πελάτες με συνολική καταθετική / επενδυτική σχέση 60.000 ευρώ κι άνω.

Το Personal Banking της Eurobank αποτελεί μια ξεχωριστή υπηρεσία για πελάτες ανώτερης οικονομικής επιφάνειας οι οποίοι απολαμβάνουν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και συνεχή υποστήριξη στην επίτευξη των στόχων τους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ενδεικτικό της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται είναι το ότι το Personal Banking της Eurobank συνεχίζει να διατηρεί σταθερό το πελατολόγιό του, παρουσιάζοντας αύξηση στις καταθέσεις πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

Μάλιστα το 2016 πραγματοποίησε την καλύτερη χρονιά σε επίπεδο πωλήσεων συνταξιοδοτικών προγραμμάτων από την αρχή της κρίσης.

Εξατομικευμένες υπηρεσίες

Η εξατομικευμένη υπηρεσία Personal Banking, παρέχει στον πελάτη μια σειρά υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας, επενδυτικές επιλογές, καθώς και εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης και ειδικότερα:

• Προσωπική συνεργασία με ένα από τα 400 εξειδικευμένα και πιστοποιημένα στελέχη Personal Banking

• Τακτική ενημέρωση για τις οικονομικές εξελίξεις

• Υποστήριξη των στόχων τους μέσα από πλήθος καταθετικών και επενδυτικών επιλογών

• Ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες, προϊόντα και προνομιακή τιμολόγηση

• Χώρους αποκλειστικής εξυπηρέτησης για διεξοδική συζήτηση των αναγκών και ταχύτητα στις συναλλαγές