Ο Νοέμβριος έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια στη συνείδηση των καταναλωτών και στην Ελλάδα, ως ο μήνας των μεγάλων εκπτώσεων και προσφορών.
Ο λόγος; Προς τα τέλη Νοεμβρίου κάθε χρόνο, έρχονται οι Black Friday και Cyber Monday, με τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους να μειώνουν σημαντικά για λίγες ημέρες τις τιμές διάθεσης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Οι εκπτώσεις φτάνουν κατά περίπτωση σε πολύ υψηλά επίπεδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να κάνουν τις αγορές τους με ιδιαίτερα προνομιακούς όρους.
Stress – free ψώνια
Το επόμενο διάστημα είναι σίγουρο ότι παντού θα βλέπετε διαφημίσεις για τις δύο καταναλωτικές «γιορτές». Στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στο internet, στους δρόμους.
Πολλές φορές αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, μπερδεύοντας τους καταναλωτές, οι οποίοι στο τέλος δεν ξέρουν από πού και τι να ψωνίσουν.
Επίσης, δεν είναι λίγοι εκείνοι που ξεφεύγουν με τις αγορές της περιόδου, επιβαρύνοντας υπέρμετρα τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό.
Μία είναι η βασική μας συμβουλή: «Ψυχραιμία». Αν ακολουθήσετε ορισμένους βασικούς και απλούς κανόνες, το μόνο σίγουρο είναι ότι μπορείτε να βγείτε πολλαπλώς κερδισμένοι.
Ο ιδανικός τρόπος πληρωμής
Προτού σας δώσουμε τις συμβουλές για stress free ψώνια, να δούμε πρώτα πως συμφέρει να κάνετε τις πληρωμές σας.
Είναι ξεκάθαρο ότι οι κάρτες αποτελούν την πιο ασφαλή και άνετη επιλογή.
Στο πλαίσιο αυτό, ιδανική λύση αποτελούν οι χρεωστικές κάρτες της ProCredit Bank, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο στις online, όσο και στις δια ζώσης αγορές σας σε POS.
Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να έχετε μαζί την κάρτα σας, ρισκάροντας πάνω στον πανικό που θα επικρατεί στα καταστήματα τις ημέρες της Black Friday και της Cyber Monday, να τη χάσετε.
Μπορείτε να την προσθέσετε στο ψηφιακό πορτοφόλι του κινητού σας, μέσω Google και Apple Pay.
Έτσι, κάθε φορά που θέλετε να πραγματοποιήσετε μία συναλλαγή, αυτή ολοκληρώνεται μόνο με χρήση τη συσκευή σας. Απλά, με ένα tap.
Τι να προσέξετε
Αναλυτικότερα, οι συμβουλές των ειδικών είναι οι εξής:
- Η υπενθύμιση
Σημειώστε από τώρα στο ημερολόγιό σας ποιες ημερομηνίες πέφτουν οι Black Friday και Cyber Monday. Εφέτος είναι η Παρασκευή 29 Νοεμβρίου και η Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου αντίστοιχα.
Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που ενεργοποιούν τις προσφορές τους νωρίτερα.
Αν λοιπόν καταγραφούν στο ημερολόγιό σας οι δύο ημέρες ως «υποχρεώσεις», θα έχετε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σας για να προετοιμαστείτε καλύτερα για τις ημέρες των εκπτώσεων.
- Η προετοιμασία
Αφού λοιπόν υπενθυμίσετε στον εαυτό σας τις ευκαιρίες που έρχονται, προετοιμαστείτε για αυτές από πριν.
Σημειώστε τι σας λείπει, πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε, πού θα μπορούσε να πέσει η τιμή τους μετά τις εκπτώσεις και φυσικά ποια ώρα της ημέρας θα είστε διαθέσιμοι για ψώνια.
Οι απαντήσεις σας σε αυτές τις απλές ερωτήσεις θα καθορίσουν τι είδους αγορές θα θέλατε να κάνετε συνολικά και θα διασφαλίσετε ότι τα πάθη σας δεν θα υπερισχύσουν των πραγματικών σας αναγκών.
Ειδικά αν κάνετε τις αγορές σας online, γεμίστε το καλάθι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ή μαρκάρετέ τα ως «αγαπημένα», ώστε να είναι όλα έτοιμα όταν ξεκινήσουν οι εκπτώσεις.
- Επισκεφτείτε φυσικά καταστήματα
Μία καλή ιδέα θα ήταν να εκμεταλλευτείτε το χρόνο πριν την ενεργοποίηση των προσφορών για να επισκεφθείτε δια ζώσης καταστήματα και να κάνετε μία επί τόπια έρευνα αγοράς πάνω στα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
Με τον τρόπο αυτό, θα είστε πιο σίγουροι για τις επιλογές σας όταν οι τιμές θα αρχίσουν να πέφτουν.
Εφόσον, ένα προϊόν όντως σας άρεσε, μπορείτε στη συνέχεια να το αποκτήσετε και online.
Έτσι, ολοκληρώνετε άμεσα την αγορά σας, από την άνεση του χώρου σας και δεν έχετε να ανησυχείτε για το αν ένα προϊόν θα εξαντληθεί, αφού θα είστε από τους πρώτους που θα το αποκτήσουν.
- Εξοικονομήστε χρόνο
Όταν καταστρώνουμε με σοβαρότητα το πλάνο των αγορών που πραγματικά χρειαζόμαστε, γλυτώνουμε το χρόνο της αναζήτησης κατά την περίοδο των προσφορών.
Έτσι, μπορούμε να επιβραβεύσουμε τον εαυτό μας με κάποια άλλη μικρή χαρά της ζωής, την ίδια ώρα που άλλοι απροετοίμαστοι θα προσπαθούν μέσα στο άγχος να βρουν το προϊόν ή την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει.