Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν τις τελευταίες ώρες οι συνδρομητές των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Alpha Bank, για μία ακόμη φορά τις τελευταίες εβδομάδες.
Οι δυσλειτουργίες που παρατηρούνται αφορούν τόσο το e-banking, όσο και το m-banking της τράπεζας, γεγονός που έχει καταστήσει αδύνατη μεταξύ άλλων την εκτέλεση συναλλαγών.
Ανάλογα προβλήματα είχαν εμφανιστεί στις υπηρεσίες της Alpha Bank και τον περασμένο μήνα και χρειάστηκαν αρκετές ώρες για να αποκατασταθούν.
Τα προβλήματα
Συγκεκριμένα, από τις προσπάθειες που έκανε η ομάδα του Moneyonline για να τεστάρει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της τράπεζας το πρωί της Δευτέρας 2/9, καταγράφηκαν τα εξής:
- Δεν είναι δυνατή η είσοδος στο e-banking, καθώς εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
«Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα (N/A). Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά ή καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της Alpha Bank στο +30 210 326 0000»
- Στις περιπτώσεις που κατέστη δυνατή η είσοδος στο e-banking, δεν εμφανίζονταν οι λογαριασμοί καταθέσεων.
Συγκεκριμένα, αντί των υπολοίπων εμφανιζόταν το ακόλουθο μήνυμα:
«Προσωρινή αδυναμία εμφάνισης υπολοίπων. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά».
- Η είσοδος μέσω m-banking ήταν δυνατή, ωστόσο και πάλι οι λογαριασμοί καταθέσεων δεν εμφανίζονταν.
Τι λέει η τράπεζα
Στην ιστοσελίδα της Alpha Bank δεν υπήρχε κάποιο άλλο μήνυμα που να ενημερώνει για το πρόβλημα μέχρι αργά το μεσημέρι.
Εν τέλει εμφανίστηκε το εξής: «Παρατηρούνται περιστασιακές καθυστερήσεις στη σύνδεση ή/και την πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω των Alpha Web και Mobile Banking. Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την αντιμετώπιση του ζητήματος. Σας ευχαριστούμε για τη κατανόηση».
Επικοινωνήσαμε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας και η απάντηση που λάβαμε ήταν η εξής:
«Υπάρχει τεχνικό θέμα και οι αρμόδιοι συνάδελφοι έχουν ενημερωθεί για την επίλυσή του. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα».
Ανάλογα προβλήματα είχαν καταγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank και τις προηγούμενες εβδομάδες.
Αυτά αποκαταστάθηκαν εντός της ίδιας ημέρας. Ως εκ τούτου, όσοι επιχειρείτε να εισέλθετε σε e-banking ή m-banking, θα πρέπει να κάνετε υπομονή μέχρι την επίλυση των τεχνικών ζητημάτων.
Αν θέλετε να πραγματοποιήσετε κάποια συναλλαγή, δοκιμάστε την είσοδό σας στις υπηρεσίες, ώστε να ελέγξετε εάν έχει το πρόβλημα επιδιορθωθεί.