A- A+
Προσοχή στο νέο e-mail που στοχεύει τους πελάτες της Eurobank - Ποιο είναι το κόλπο

Nέo απατηλό e-mail έχει αποσταλεί τις τελευταίες ημέρες σε χιλιάδες λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομίου, στοχεύοντας τους πελάτες της Eurobank.

Το e-mail με θέμα «Η κάρτα σας είναι σε αναμονή» ενημερώνει τους παραλήπτες πως δήθεν επειδή άλλαξε ο χρόνος θα πρέπει να ενημερώσουν τα στοιχεία τους.

Ακολουθεί link, στο οποίο καλείται ο χρήστης να κάνει κλικ, ώστε να μεταβεί στη σελίδα online ενημέρωσης.

Τι λέει το e-mail

Πιο συγκεκριμένα, το επίμαχο e-mail αναφέρει τα εξής:

«Αγαπητέ πελάτη,

Η Eurobank υποχρεούται να ζητήσει ενημέρωση των στοιχείων των πελατών στην αρχή κάθε έτους.

Καθώς τα στοιχεία σας δεν έχουν ενημερωθεί μέχρι αυτή τη στιγμή, η κάρτα σας έχει περιοριστεί.

Για να επαναφέρετε την εγκυρότητα, ενημερώστε τώρα:

>>Ενημέρωση εδώ online<<

@2023 Eurobank»

ADVERTISEMENT

Το κόλπο των δραστών

Μόλις πατήσει το θύμα στην παραπάνω παραπομπή, μεταβαίνει σε μία απατηλή ιστοσελίδα, η οποία προσομοιάζει με το e-banking της Eurobank.

Αν το θύμα πληκτρολογήσει στη σελίδα αυτή τα στοιχεία εισόδου στη συνδρομητική υπηρεσία της τράπεζας, αυτά περιέρχονται άμεσα σε γνώση των δραστών, οι οποίοι την ίδια στιγμή εισέρχονται στο πραγματικό e-banking.

Στη συνέχεια επιχειρούν να εκτελέσουν μία συναλλαγή. Για να ολοκληρωθεί, θα πρέπει το θύμα να την επιβεβαιώσει είτε μέσω της ειδοποίησης που θα λάβει στο m-banking ή με την πληκτρολόγηση του κωδικού μίας χρήσης που θα λάβει στο κινητό του.

Στη δεύτερη περίπτωση ανοίγει ειδικό πεδίο στην απατηλή ιστοσελίδα και ο κωδικός αποκαλύπτεται στους δράστες, οι οποίοι τον χρησιμοποιούν για να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή που ξεκίνησαν.

Αν νομίζετε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζάς σας. Στην περίπτωση της Eurobank το τηλέφωνο είναι το 2109555000.