A- A+
Προσοχή στο νέο e-mail που στοχεύει στους κωδικούς e-banking πελατών της Εθνικής - Τι αναφέρει

Μία ακόμη προσπάθεια εξαπάτησης των πελατών της Εθνικής Τράπεζας μέσω spam e-mail βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες, με στόχο τους κωδικούς e-banking.

Πρόκειται για ένα μήνυμα χωρίς ορθογραφικά λάθη, που ενημερώνει μάλιστα τον παραλήπτη ότι για τρίτη φορά του έχει σταλεί η σχετική ενημέρωση.

Φυσικά το μόνο που έχετε να κάνετε εάν σας έρθει ένα τέτοιο e-mail είναι να το αγνοήσετε και να το διαγράψετε.

Αν νομίζετε πως τίθεται ζήτημα για την ασφάλεια του λογαριασμού σας, επικοινωνήστε άμεσα με τη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας στο 2104848484.

Τι λέει το μήνυμα

Το επίμαχο e-mail έχει τίτλο «Η χρεωστική σας κάρτα έχει τεθεί προσωρινά σε αναστολή!» και αναφέρει τα ακόλουθα:

«Αγαπητέ πελάτη,

Αυτή είναι μια τρίτη ειδοποίηση, η Εθνική Τράπεζα έχει βελτιώσει τα μέτρα ασφαλείας για διαδικτυακές συναλλαγές και απαιτεί υποχρεωτική επιβεβαίωση εκ μέρους σας.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ενεργοποιήσετε ξανά τις διαδικτυακές δυνατότητες:
 
Επικυρώνω

Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε απαντήστε σε αυτό το email».

Αν κάνετε κλικ στο «Επικυρώνω» και πληκτρολογήσετε τα στοιχεία εισόδου στο λογαριασμό e-banking, αυτά θα περιέλθουν σε γνώση των δραστών.

Αυτό είναι το μήνυμα που θα δείτε:

Κάντε κλικ στη φωτό για μεγέθυνση